نوکیا C20 پلاس در تاریخ ۲۱ خرداد معرفی خواهد شد

  • آرشیو
  • پنجشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ ۱۶:۴۹
    کد خبر :816102
نوکیا C20 پلاس در تاریخ ۲۱ خرداد معرفی خواهد شد

امروز اچ‌ام‌دی گلوبال رسما تأیید کرد که از گوشی‌ هوشمند با نام نوکیا C20 پلاس در ساعت ۱۰ صبح ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد) به وقت محلی چین رونمایی خواهد کرد. این شرکت تصویر رندری از طراحی پنل پشتی این گوشی نیز به اشتراک گذاشته است.

نوکیا سی ۲۰ پلاس از دوربین دوگانه بهره می‌برد و یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی انرژی آن را تأمین می‌کند.

تصویر رندر نوکیا C20‌ پلاس نشان می‌دهد که این گوشی از برآمدگی گرد دوربین و یک فلش LED در پشت بهره می‌برد و به مجموعه دوربین دوگانه مجهز شده است. اسلات سیم‌کارت در لبه‌ی سمت چپ گوشی قرار دارد و در لبه‌ی سمت راست آن، دکمه‌ی تنظیم صدا و دکمه‌ی روشن/خاموش دیده می‌شود. به‌ نظر می‌رسد در لبه‌ی بالای گوشی جک صوتی ۳٫۵ میلی‌متری قرار گرفته است. درمجموع طراحی پشت گوشی با تصویر شماتیکی که چندی پیش منتشر شده بود، مطابقت دارد.

نوکیا C20 پلاس با شماره‌ی مدل TA-1388 اخیرا در وب‌سایت‌های 3C و TENAA مشاهده شده است. فهرست 3C نشان می‌دهد که گوشی مذکور مجهز به شبکه‌ی LTE است و همراه‌ با شارژر ۱۰ واتی ارائه می‌شود.

فهرست شدن نوکیا C20‌ پلاس در گیک‌بنچ نشان داد که این گوشی ۳ گیگابایت رم دارد و سیستم‌عامل اندروید ۱۱ روی آن نصب شده است. در ادامه‌ی فهرست به تراشه‌ی ساخت Unisoc اشاره شده است که احتمالا از نوع سطح پایین Unisoc SC9863A خواهد بود و به چهار هسته با کلاک ۱٫۲۰ گیگاهرتز و چهار هسته‌ی دیگر با فرکانس ۱٫۶ گیگاهرتز مجهز شده است.

طبق شایعات، وظیفه‌ی تأمین انرژی نوکیا C20 پلاس را باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ ساعت بر عهده دارد. به‌طور کلی نوکیا C20 پلاس نسخه‌ی ارتقاءیافته‌ی نوکیا C20 است که در ماه آوریل ۲۰۲۱ (فروردین ۱۴۰۰) راهی بازار شد.

به گزارش زومیت، مشخصات نوکیا C20 شامل صفحه‌نمایش ۶٫۵۲ اینچی +IPS LCD HD، سیستم‌عامل اندروید ۱۱ (نسخه‌ی Go)، حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۶ گیگابایت با ۱ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت با ۲ گیگابایت رم، تراشه‌ی Unisoc SC9863A و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی در بخش دوربین یک لنز ۵ مگاپیکسلی در پنل پشت و دوربین سلفی با رزولوشن ۵ مگاپیکسل دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید