نسل جدید مرسدس بنز AMG G63 با تیونینگ برابوس، معرفی شد

  • خودرو
  • پنجشنبه ۵ مهر ۱۳۹۷ ۹:۱۹
    کد خبر :378643

شرکت آلمانی برابوس در پکیج تیونینگ جدید خود، قدرت مرسدس AMG G63 را به ۷۰۰ اسب بخار نزدیک کرده است.

مدت زیادی از رونمایی نسل جدید شاسی‌بلند لوکس و پرطرفدار مرسدس‌ بنز G کلاس نمی‌‎گذرد، اما دو تیونر برابوس آلمان (Brabus) و لیبرتی واک ژاپن (Liberty Walk) اولین پکیج تیونینگ فنی و آیرودینامیک خود را برای این مدل عرضه کرده‌اند.

معمولاً برابوس تنها به یک کیت بدنه‌ی ساده بسنده نمی‌کند و محصولات مرسدس بنز را به‌طور کامل به‌شیوه‌ی اختصصای خود تغییر می‌دهد؛ بر اساس این فرمول، جدیدترین محصول این شرکت تیونینگ آلمانی، G کلاس جدید را به‌ سطح جدیدی رسانده است. مرسدس AMG G63 استاندارد از پیشرانه‌ی ۸ سیلندر V شکل ۵.۵ لیتری به‌همراه دو توربوشارژر استفاده می‌کند؛ نمونه‌ی کارخانه‌ای G63 با قدرت ۵۷۷ اسب بخار و گشتاور ۸۵۰ نیوتن‌متر فروخته می‌شود که اصلاً خودروی ضعیفی نیست. مهندسان برابوس پیشرانه‌ی خوش‌ساخت AMG را تقویت کرده‌اند تا G63 با نام Widestar 700 برابوس، ۶۹۱ اسب بخار قدرت و ۹۵۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

این افزایش توان فنی تأثیر مستقیم بر سرعت و شتاب‌گیری G63 داشته است؛ درواقع وایداستار 700 برابوس در زمان ۴.۳ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و در نهایت در سرعت ۲۴۰ کیلومتر بر ساعت محدود می‌شود. بخش مهمی از تمرکز متخصصان برابوس، به سیستم اگزوز و صدای آن متمرکز شده است؛ وایداستار 700 به‌لطف اگزوز جدید با سراگزوزهای نقره‌ای یا سیاه کروم، با تنظیمات مختلف صدای بیشتر یا کمتر تولید می‌کند. در بدنه، برابوس گلگیرهای عریض خود را روی G63 نصب کرده است تا پهنای این شاسی‌بلند، ۱۰ سانتی‌متر افزایش داشته باشد.

نورپردازی LED کابین، نشان مخصوص برابوس، تزئینات سپر عقب و جلو با رنگ سیاه، باله‌ی سقفی و چراغ‌های سقفی و در نهایت رینگ‌های بزرگ ۲۳ اینچ سفارشی برابوس از دیگر تغییرات G63 است. کابین این شاسی‌بلند آلمانی که در هر ۱۰۰ کیلومتر ترکیبی شهر و بزرگراه ۱۳.۱ لیتر سوخت مصرف می‌کند، با ترکیب روکش‌های چرم، آلکانترا، تزئینات چوب، فیبرکربن و پدال‌های آلومینیومی تعویض دنده در پشت فرمان تغییر پیدا کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید