نسخه الکتریکی شاسی‌بلند MG ZS معرفی شد

  • خودرو
  • شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ۱۱:۲۵
    کد خبر :503922

اولین شاسی‌بلند الکتریکی MG با نام eZS در سال جاری در بازار انگلستان عرضه خواهد شد.

شرکت MG نسخه d الکتریکی از شاسی‌بلند جمع‌وجور ‌ZS که سال گذشته در نمایشگاه گوانگژو معرفی شد را در پاییز ۲۰۱۹ در بازار انگلستان عرضه خواهد کرد. MG که تحت مالکیت برند SAIC است، هنوز مشخصات نمونه الکتریکی ZS را منتشر نکرده، اما طبق گفته این vsld شرکت، مدل‌های 5 نفره با سایز بزرگ قابل سفارش خواهند بود. نسخه eZS به‌احتمال زیاد از همان موتور ۱۴۶ اسب‌بخاری نمونه معرفی شده در چین، با باتری‌های لیتیوم یونی با ظرفیت نامشخص قرار گرفته بین ۲ اکسل خودرو بهره می‌برد.

در مدل عرضه شده در بازار چین، اولین خودرو تمام الکتریکی MG توانایی پیمایش مسافت ۴۳۱ کیلومتر به ازای هربار شارژ در چرخه NEDC را دارد. اما تحت قانون WLTP اروپا، پیش‌بینی می‌شود که چرخه شارژ به ۳۲۰ کیلومتر برسد. به‌گفته Daniel Gregorious، مسئول فروش و بازاریابی MG:

با معرفی شاسی‌بلند الکتریکی MG ZS، ما خرسند هستیم که در این زمان هیجان‌انگیز وارد بازار خودروهای الکتریکی خواهیم شد. با تمام کارایی و تطبیق‌پذیری یک خودرو شاسی‌بلند جمع‌و‌جور، با فضای صندوق سایز بزرگ و ظرفیت 5 نفر،MG ZS یک خودرو الکتریکی تمام عیار خواهد بود. MG ZS از سال ۲۰۱۷ در بازار انگلستان با ۲ انتخاب موتور بنزینی عرضه شده است؛ موتور ۱.5 لیتری ۴ سیلندر با ۱۰5 اسب‌بخار قدرت و موتور ۱ لیتری ۳ سیلندر توربوشارژ با ۱۰۹ اسب‌بخار قدرت. نمونه الکتریکی MG ZS هم به همراه مدل‌های بنزینی به‌فروش خواهد رسید. اطلاعات بیشتر تا زمان معرفی این خودرو منتشر خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید