نسخه‌ای خاص از شیائومی میکس ۴، تجربه‌ای متفاوت از یک جعبه‌گشایی را به ارمغان می‌آورد

    کد خبر :856616
نسخه‌ای خاص از شیائومی میکس ۴، تجربه‌ای متفاوت از یک جعبه‌گشایی را به ارمغان می‌آورد

شیائومی با ارسال پستی در شبکه اجتماعی ویبو، از یک پوسته جدید برای شیائومی میکس ۴ به نام «Exploration Theme» رونمایی کرد. در این پوسته، بسته‌بندی دستگاه دگرگون شده و به ظاهری جدید مزین شده است.

میکس 4 شیائومی با دوربین سلفی زیر صفحه‌نمایش، اسنپدراگون 888 پلاس و شارژ 120 وات معرفی شد

شیائومی در بسته‌بندی جدید گوشی میکس ۴ از یک تِم فضایی بهره گرفته و سیارات و ستارگان را به تصویر کشیده است. با نگاهی دقیق‌تر روی طرح جعبه، حلقه‌ای به دور یک سیاره کشیده شده است که می‌توان حدس زد منظور شیائومی سیاره‌ی زحل باشد. در دورتر نیز یک کره‌ی سنگی خاکستری‌رنگ دیده می‌شود که درواقع یکی از قمرهای مشهور زحل به نام «میماس» است. تِم کلی جعبه، حول رنگ خاکستری می‌چرخد و به احتمال زیاد این نسخه ویژه تنها میزبان رنگ خاکستری شیائومی میکس ۴ خواهد بود. از روی تصاویر رسمی‌ای که شیائومی میکس ۴ را تنها در یک رنگ نشان می‌دهد، می‌توان به این موضوع پی برد.

همچنین به جهت تکمیل بسته‌بندی، یک ساک دستی خاص به خریداران شیائومی میکس ۴ با تم جدید اکتشافی داده خواهد شد. این یکی برخلاف طرح خاکستری بسته‌بندی، مشکی‌رنگ بوده و در بدنه آن عبارت xiaomi MIX 4 به رنگ طلایی درج شده است.

ساک مخصوصی که برای حمل جعبه نسخه‌ی اکتشافی شیائومی میکس ۴ به خریداران داده می‌شود

البته به نظر نمی‌رسد که طرح و رنگ خود دستگاه تغییری به خود دیده باشد، احتمالا شیائومی در تدارک این نسخه خاص صرفا به طراحی متفاوت بسته‌بندی آن بسنده کرده است.

متأسفانه تاکنون هیچ اخبار رسمی‌ای از عرضه جهانی شیائومی میکس ۴ به دست نرسیده است؛ بنابراین مخاطبان این گوشی در سراسر دنیا از تجربه بازگشایی نسخه‌ی اکتشافی آن نیز فعلا بی‌نصیب خواهند ماند. گرچه پیش‌ازاین، ابهاماتی مبنی بر عرضه‌ نسخه‌ی جهانی بر اساس اطلاعات مشاهده‌شده در کنسول گوگل پلی و گواهی Bluetooth SIG مطرح شده بود اما تا زمان نگارش این خبر که نتیجه‌ای حاصل نشده است.

به‌گزارش زومیت، شیائومی میکس ۴ با طرح بسته‌بندی سیارات و ستارگانشیائومی میکس ۴ با طرح بسته‌بندی سیارات و ستارگانشیائومی میکس ۴ با طرح بسته‌بندی سیارات و ستارگانساک مخصوصی که برای حمل جعبه نسخه‌ی اکتشافی شیائومی میکس ۴ به خریداران داده می‌شود.

شیائومی میکس ۴؛ نخستین گوشی شیائومی با دوربین سلفی زیر صفحه‌نمایش، قدرت خود را از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس گرفته و از بدنه‌ی سرامیکی بهره می‌برد. این گوشی را یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۱۲۰ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات همراهی می‌کند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید