نخستین هواپیمای بمب افکن کوثر به زمین نشست

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۹ ۱۱:۳۶
    کد خبر :741654

امیر سرتیپ دوم رسولی فرمانده پایگاه شهید فکوری تبریز در مراسم استقبال از هواپیمای کوثر، گفت: مراحل ورود به خط پرواز و عملیات تحت تست هواپیمای کوثر در حال اجرا است و انشالله تغییرات محسوسی در این پرنده شکاری بمب افکن شاهد خواهیم بود.

وی افزود: سیستم اویونیک (تجهیزات الکترونیکی هواپیما)، رادار و سایر سیستم‌های این هواپیمای جنگی تغییراتی خاصی داشته و همه مراحل ساخت و پردازش و ارتقای این پرنده در کشور عزیزمان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط جغرافیایی و سوق الجیشی منطقه، پذیرای این پرنده برای انجام مراحل تست هستیم و در آینده خبرهای نوید بخش و امیدوار کننده‌ای خواهیم داشت.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص تشکیل جهاد خودکفایی به منظور تأمین قطعات جنگنده‌های نیروی هوایی گفت: امروز متخصصان ما به مرحله‌ای از توان و خودکفایی رسیده اند که قادر به تولید جنگنده هستند و این موفقیت بزرگی محسوب می شود. بنده این موفقیت را به امیر سرلشگر موسوی فرمانده محترم کل ارتش، امیر سرتیپ نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی و امیر سرتیپ حاتمی وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تبریک عرض می کنم.

به گزارش خبرآنلاین،در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز و امیر سرتیپ دوم خلبان سعید رسولی فرمانده پایگاه شکاری شهید فکوری تبریز حضور داشتند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید