ناپولی ۲ میلان ۲؛ شانس اروپایی شدن میلان کمرنگ شد

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۹ ۱۱:۱۶
    کد خبر :730486

در حساس‌ترین بازی از هفته ۳۲ رقابت‌های سری آ ایتالیا دو تیم فوتبال ناپولی و میلان در ورزشگاه سن پائولو برگزار شد که در نهایت این دیدار برنده‌یی نداشت و دو طرف امتیاز ها را تقسیم کردند.

در نیمه اول این بازی دو تیم حملات گسترده‌ی را روی دروازه همدیگر سازمان‌دهی کردند که طی آن تئو هرناندز در دقیقه ۲۰ بازی صاحب موقعیتی شد با شلیک زیبای پای چپ خود به گل اول بازی به سود میلان تبدیل کرد. دی‌لورنزو در دقیقه ۳۴ بازی روی اشتباه مرگبار دروازه بان آث میلان توپی که روی یک ضربه کاشته را بطور ناقص دفع کرده بود را درون دروازه حریف جای داد.

در نیمه دوم نیز شاهد حملات دامنه‌دار دو طرف بودیم ولی در شب بد اقبالی دروازه بان میلان دونا مارا دقیقه ۶۰ بازی این مرتنز بود که با ضربه ای آرام از درون محوطه جریمه گل دوم را برای ناپل زد. روی این گل نیز دروازه بان میلان مقصر اصلی بود. بازی با همان دو گل دنبال می‌شد اما در دقیقه ۷۳ بازی داور برای روسونری یک خطای پنالتی گرفت که آن را کیسه برخلاف حرکت دروازه بان ناپل به گلمساوی تبدیل کرد. در دقیقه ۸۸ سیلی‌میکرز بازیکن میلان با دریافت کرد زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

به گزارش همشهری آنلاین، با این تساوی ناپولی ۵۲ امتیاز در رده ششم و میلان با ۵۰ امتیاز در رده هفتم قرارگرفتند. در حال حاضر یوونتوس با ۷۶ امتیاز امید اول قهرمانی است و لاتزیو با ۶۸ امتیاز دوم است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید