مک لارن 720S اسپا 68،خودرویی خاص برای رویدادی خاص

    کد خبر :454858

MSO ،بخش خودروهای خاص مک لارن به تازگی پروژه ساخت کلکسیون از سه خودروی سفارشی 720S کوپه را نهایی کرده است.در حقیقت این پروژه به مناسب اولین پیروزی مک لارن در مسابقات گرند پری بلژیک در سال 1968 ،توسط مک لارن بروکسل سفارش داده شده است.

50 سال پیش برای اولین بار یک تیم فرومل یک جدید با نام مک لارن توانست در مسابقات گرند پری بلژیک و در پیست Spa-Francorchamps قهرمان این مسابقات گردد.این قهرمانی توسط بروس مک لارن را بدست آمده که در پشت فرمان مک لارن M7A قرار گرفته بود.بروس مک لارن یکی از این سه راننده تاریخ مسابقات گرند پری است که با خودروی طراحی شده توسط خودش به قهرمانی رسیده است .این خودرو از همان رنگ مشهور مک لارن یعنی زرد پاپایا بهره می برد.

به گزارش پردیس خودرو، به منظور گرامی داشت این قهرمانی، مک لارن یک نسخه بسیار ویژه از 720S را با همان رنگ خودروی M7A و با کمی تغییرات دیگر معرفی کرده تا 50 سالگی اولین قهرمانی خود را جشن بگیرد. این خودرو که 720S Spa 68 کالکشن نام دارد، سوپراسپرتی تولید محدود خواهد بود و تنها قرار است که سه دستگاه از آن تولید و عرضه شود. تمامی خودروهای پروژه 720S اسپا 68 دارای رنگ زرد بخش ویژه MSO است که یادآور همان پوشش بدنه‌ی خودروی برنده‌ی فرمول 1 سال 1968 می باشد.

از دیگر مشخصه های این خودروی تولید محدود باید به حکاکی طراحی پیست 14 کیلومتری اسپا فرانکوشمپس اشاره کرد.این طرح بر روی قوس بدنه نزدیک چرخهای عقب و پشت سری صندلی های اشاره کرد.همچنین رکاب های خودرو با پوشش فیبر کربنی تزیین شده است. خریداران خوش ‌شانس این سه خودرو حتی کلید استارت نارنجی‌رنگ با نوشته‌ی اسپا 68 را دریافت خواهند کرد.

به منظور تضاد بیشتر رینگ های 5 پره دوبل خودرو به رنگ مشکی در آمده است. این تضاد جذاب را در داخلی کابین و جایی که از دوخت نارنجی رنگ مک لارن روی صندلی‌ها، پانل درب‌ها و کنسول مرکزی استفاده شده است.همچنین در قسمت بالایی رکاب که به هنگام باز شدن درها مشخص می‌شود، نیز پلاک قهرمانی بروس مکلارن در نهم ژوئن 1968 نصب شده است.

همانطور که اشاره شد از این خودرو فقط 3 نسخه تولید خواهد شد که دو نسخه ان تاکنون پیش فروش شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید