موتورولا از گوشی اج اس پرو پرچمدار رونمایی کرد

    کد خبر :834184

موتورولا برند شناخته شده‌ای در صنعت تلفن هوشمند بوده که در سال‌های گذشته توانسته محصولاتی قابل توجه در بازار عرضه کند. به تازگی این کمپانی گوشی اج اس پرو رده بالا را معرفی کرده است.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار–مطابق انتظار، گوشی هوشمند Edge S Pro که همراه با یک لنز پریسکوپ و همچنین چیپست اسنپدراگون 870 به بازار عرضه شده است، در واقع نسخه تغییر‌نام‌یافته گوشی هوشمند Edge 20 Pro است که پیش‌تر گزارشات زیادی در مورد آن منتشر شده بود.

این گوشی هوشمند دارای صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی از نوع OLED و با رزولوشن +Full HD است که قابلیت نمایش یک میلیون رنگ را خواهد داشت. محافظ این صفحه نمایش نیز گوریلا‌گلس ۵ است. شایعات زیادی رزولوشن دوربین اصلی این دستگاه را بیشتر از 100 مگا‌پیکسل عنوان کرده بودند.

موتورولا از گوشی اج اس پرو پرچمدار رونمایی کرد

اینک اما بر اساس اعلام رسمی موتورولا، Edge S Pro از یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی همراه با فناوری Pixel-Binning (۹ در ۱) و گشودگی دیافراگم f/1.9 بهره می‌برد. دو دوربین دیگر نیز در پنل پشتی این اسمارت‌فون تعبیه شده که یکی لنز تله‌فوتو ۸ مگا‌پیکسلی با زوم اپتیکال ۵ برابر و دیگری دوربین ۱۶ مگا‌پیکسلی با زاویه‌ی دید ۱۱۹ درجه (FoV) خواهد بود.

نسخه‌ جهانی اسمارت‌فون موتورولا Edge 20 Pro همراه با 12 گیگا‌بایت حافظه‌ رم و 256 گیگا‌بایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی روانه بازار شده است. اما کاربران این برند در کشور چین گزینه‌های بیشتری جهت انتخاب خواهند داشت.

چهار ترکیب پیکر‌بندی احتمالی این گوشی هوشمند شامل ۶ گیگابایت حافظه‌ رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی، 8 گیگابایت حافظه‌ رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی، 8 گیگابایت حافظه‌ رم و 256 گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی و در نهایت 12 گیگابایت حافظه‌ رم و 256 گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی خواهد بود. قیمت هر کدام از این نسخه‌ها با توجه به میزان حافظه‌ رم و همین‌طور حافظه‌ ذخیره‌سازی دستگاه، از 2399 تا 3299 یوان (بین ۳۷۰ تا ۵۱۰ دلار) متغیر است.

پیش‌فروش گوشی هوشمند Edge 20 Pro از هم‌اکنون آغاز شده و تاریخ آغاز فروش رسمی آن روز ۱۰ آگوست در نظر گرفته شده است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید