ممنوعیت واردات لوازم خانگی کره‌ای با دستور رهبر انقلاب

    کد خبر :849459

درخواست جمعی از تولیدکنندگان داخلی لوازم خانگی مبنی بر ممنوعیت واردات از دو شرکت کره جنوبی مورد تایید و تأکید رهبر انقلاب قرار گرفت.

دفتر مقام معظم رهبری در نامه ای به آیت الله رئیسی، ریاست جمهور اعلام کرد: مرقومه ی جمعی از شرکت ها و کارخانجات تولید کنندگان لوازم خانگی مبنی بر مخالفت با ورود محصول نهایی لوازم خانگی در شرایطی که از نظر کمی و کیفی تولید اینگونه محصولات در کشور پاسخگوی نیاز داخلی است و درخواست جلوگیری از واردات این محصولات، مراتب به استحضار مقام معظم رهبری رسید و مرقوم فرمودند: این موضوع بسیار مهمی است. اگر این خبر (گشایش واردات از دو شرکت کره‌ جنوبی) راست باشد به معنی شکستن کمر شرکت های لوازم خانگی داخلی است که تازه توانسته اند قدری روی پا بایستند، جداً جلوی این مشکل را سد فرمایید.

پیرو این نامه رئیس دفتر رئیس جمهوری طی نامه ای به وزیر صنعت و وزیر اقتصاد اعلام کرد که از واردات محصول نهایی لوازم خانگی جلوگیری شود.

غلامحسین اسماعیلی، رئیس دفتر رئیس‌جمهوری هم در نامه‌ای خطاب به فاطمی امین و خاندوزی وزرای صمت و اقتصاد مخالفت رئیس‌جمهور با واردات لوازم‌خانگی کره‌ای را اعلام کرد.

به گزارش فارس، چندی قبل بود که انتشار اخباری درباره‌ی گشایش واردات محصولات لوازم خانگی خارجی بعضی از شرکت‌های کره‌ای باعث شد تا جمعی از تولیدکنندگان داخلی نگرانی خود از این موضوع را با رهبر انقلاب در میان گذاشته و از ایشان درخواست چاره‌جویی کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید