ملی پوش جدید پرسپولیس را بشناسیم

  • ورزشی
  • شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۷:۴۷
    کد خبر :911887

راساس روزهای رسمی تعیین شده از سوی فدراسیون جهانی فوتبال، فیفا، برای برگزاری دیدارهای دوستانه میان تیم‌های ملی فوتبال کشورهای جهان، این تیم‌ها می‌توانند در سال جاری بین روزهای ۳۰ ماه می تا ۱۴ ژوئن (۹ تا ۲۴ خرداد) از این فرصت استفاده کنند.

با توجه به آغاز جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ در ماه نوامبر و نیز تقویم فشرده تیم‌های باشگاهی از نظر آماده‌سازی تیم‌های ملی برای حضور در جام جهانی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اولین حریف تدارکاتی تیم ملی در راه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، کاناداست که ۱۵ خرداد در ونکوور میزبان شاگردان دراگان اسکوچیچ خواهد بود. با توجه به فاصله مسافتی زیاد ایران تا کانادا، این بحث مطرح شده بود که فدراسیون فوتبال به دنبال فراهم کردن یک بازی تدارکاتی دیگر در آن کشور برای تیم ملی است تا سفر تیم ملی به کانادا، محدود به بازی با تیم ملی این کشور شود. با توجه به آنکه در فیفادی خرداد، امکان برگزاری ۴ دیدار تدارکاتی وجود دارد، قرار است فدراسیون فوتبال رایزنی‌هایش برای پیدا کردن حریفان جدید در کانادا را ادامه دهد.

جالب آن که حمید استیلی به دلیل محدودیت کاروان ایران در سفر به کانادا از دراگان اسکوچیچ خواسته است ۲۳ یا ۲۴ بازیکن را با خود به این کشور ببرد اما سرمربی تیم ملی نظر دیگری دارد. اسکوچیچ قصد دارد در این سفر و اردوی تیم ملی نفرات مختلفی را با خود به کشور کانادا ببرد و فعلا با این خواسته حمید استیلی مخالفت کرده است.

به نوشته صد آنلاین، ۳ بازیکن از پرسپولیس در لیست دراگان اسکوچیچ قرار گرفته اند. در اردوی قبلی وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی و میلاد سرلک در لیست تیم ملی بودند اما ظاهرا کمال کامیابی‌نیا خط خورده است. وحید امیری هم به دلیل عمل جراحی کمر در شرایط همراهی تیم ملی نیست اما مهدی ترابی، میلاد سرلک و احسان پهلوان ۳ بازیکن پرسپولیس در سفر به کانادا خواهند بود.

به نظر می‌رسد احسان پهلوان مزد زحمات و بازی‌های خوب خودش در نیم فصل دوم و هفته‌های اخیر پرسپولیس را گرفته باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید