معرفی جنسیس G70 مدل 2019

  • خودرو
  • جمعه ۶ مهر ۱۳۹۷ ۱۲:۵۵
    کد خبر :379197

جنسیس پیش از این اقدام به انتشار جزئیات کامل G70 2019 کرده اما حرفی از قیمت این خودرو به میان نیامده بود تا اینکه امروز این خودروساز تأیید کرد سدان لوکس و جدیدش در آمریکا قیمت پایه‌ی 34900 دلاری خواهد داشت.

قیمت این خودرو دقیقاً مشابه قیمت ب ام و 320i 2018 است. با این مبلغ شما مالک مدل پایه‌ی G70 2.0T می‌شوید که دارای دیلایت‌های LED و رینگ‌های 18 اینچی آلیاژی می‌باشد. این نسخه همچنین از تجهیزاتی همچون فرمان چرمی، سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای و صندلی‌های چرمی و برقی جلو سود می‌برد. خریداران همچنین شاهد آینه دید عقب با تیره شوندگی خودکار، سیستم هوم لینک و سیستم اطلاعات سرگرمی 8 اینچی با اپل کارپلی و اندروید اتو خواهند بود.

صحبت از تکنولوژی شد و باید گفت مدل پایه دارای طیف مناسبی از سیستم‌های کمک‌راننده شامل دستیار نوربالا، دستیار حفظ خودرو بین خطوط و هشدار نقاط کور می‌باشد. دیگر ویژگی‌های ایمنی و کمک‌راننده‌ی G70 2019 عبارت‌اند از کروز کنترل هوشمند با عملکرد توقف و حرکت و سیستم پیشگیری از برخورد جلو با تشخیص عابران پیاده.

پیشرانه‌ی 4 سیلندر 2 لیتری توربو که قدرت 252 اسب بخاری و گشتاور 352 نیوتون متری دارد زیر کاپوت جای گرفته است. این قلب آهنین با یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک که نیرو را به چرخ‌های عقب می‌فرستد همکاری می‌کند. برای استفاده از سیستم چهار چرخ محرک باید 2 هزار دلار بپردازید. مدل‌هایی که به این سیستم مجهز هستند از غربیلک فرمان گرم شونده نیز سود می‌برند.

اما مدل 2 لیتری الیت قیمت 39900 دلاری داشته و از تجهیزات استاندارد بیشتر همچون چراغ‌های جلوی LED، برف‌پاک‌کن و سانروف حساس به باران سود می‌برد. خریداران همچنین شاهد کابین لوکس‌تر دارای صندلی‌های جلوی سرد و گرم شونده و چرمی، فرمان تلسکوپی و تریم آلومینیومی خواهند شد. تکمیل کننده تجهیزات نیز ناوبری جی‌پی‌اس، چراغ‌های همراهی با لوگوی جنسیس و سیستم صوتی Lexicon با 15 بلندگو است.

خریدارانی که به دنبال مدلی لوکس‌تر هستند می‌توانند نسخه‌ی پرستیژ را انتخاب کنند که قیمت پایه‌ی 44900 دلاری دارد. این خودرو تنها با سیستم چهار چرخ محرک در دسترس بوده و دارای پوشش چرم ناپا، پوشش سقف میکروفیبری و صندلی راننده با بالشتک‌های بیشتر است. دیگر ویژگی‌های این خودرو شامل هدآپ دیسپلی، شارژر بی‌سیم گوشی و پایش محیطی می‌باشد.

رانندگانی که به دنبال نسخه‌ای اسپورت تر هستند می‌توانند مدل دینامیک 43900 دلاری را انتخاب کنند که از دیفرانسیل لغزش محدود در مدل‌های دیفرانسیل عقب و رینگ‌های 19 اینچی با لاستیک‌های تابستانی سود می‌برد.

یک پله بالاتر مدل G70 2.0T اسپورت قرار دارد که هزار دلار گران‌تر بوده و رینگ‌های آلیاژی و صندلی‌های چرمی ناپا با دوخت اسپورت از مشخصه‌های آن می‌باشد. این نسخه همچنین به لطف جلوپنجره کرومی تیره و چراغ‌های جلو و عقب تیره از دیگر مدل‌ها متمایز می‌شود.

خوشبختانه خریداران مجبور نیستند برای خرید مدل پرفورمنس این سدان کره‌ای مبلغ زیادی هزینه کنند. طرفداران گیربکس‌های دستی می‌توانند مدل G70 2.0T اسپورت 6MT را با قیمت پایه‌ی 37900 دلاری سفارش دهند. این نسخه دارای برخی ویژگی‌های پرفورمنس همچون دیفرانسیل لغزش محدود، ترمز برمبو و رینگ‌های 19 اینچی با لاستیک‌های تابستانی است. سیستم اگزوز اسپورت و چراغ‌های جلوی LED نیز به چشم می‌خورند.

در کابین هم شاهد صندلی گرم و سرد شونده، تریم آلومینیوم و فرمان تلسکوپی هستیم. این نسخه از پدال‌های آلیاژی و سیستم صوتی Lexicon با 15 بلندگو سود می‌برد.

برای خرید مدلی قوی‌تر باید حداقل 43750 دلار بپردازید و به مدل G70 3.3T ادونس برسید. این خودرو از پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3.3 لیتری توئین توربویی استفاده می‌کند که قدرت 365 اسب بخاری و گشتاور 509 نیوتون متری دارد.

این نسخه بر پایه‌ی مدل الیت 2 لیتری بنا شده و علاوه بر تجهیزات این مدل دارای ویژگی‌های بیشتری همچون سیستم تعلیق اسپورت، دیفرانسیل لغزش محدود، سیستم فرمان متغیر و سیستم اگزوز دوگانه است.

مدل G70 3.3T الیت با قیمت پایه 45500 دلاری در دسترس بوده و از برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران، حسگرهای پارک، سانروف و شارژر بی‌سیم گوشی هوشمند برخوردار است.

یک پله بالاتر مدل اسپورت با قیمت 49500 دلار قرار می‌گیرد. این مدل دارای جلوپنجره کرومی تیره، چراغ‌های جلو و عقب دودی می‌باشد. پدال‌های آلیاژی، دوخت اسپورت و سیستم تعلیق با کنترل الکترونیکی نیز به چشم می‌خورند.

به منظور گرامیداشت عرضه‌ی G70، جنسیس دو نسخه‌ی سفارشی از این خودرو را تولید می‌کند که هر یک سقف تولید 400 دستگاهی دارند. مدل سفارشی دیزاین ادیشن دارای رنگ بدنه سبز انحصاری و کابین ناپای کرمی با عناصر سبز تیره است.

مدل دینامیک ادیشن نیز روی پرفورمنس تمرکز داشته و بر مبنای مدل G70 3.3T اسپورت تولید شده است. با قیمت 50250 دلاری، این نسخه دارای لنت‌های ترمز بزرگ‌تر و سیستم تعلیق الکترونیکی با تنظیمات خاص می‌باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید