معرفی بهترین دندانپزشک بلیچینگ دندان در تهران

    کد خبر :873695

این روزها اکثر افراد به سلامتی، زیبایی و سفیدی دندان‌های خود اهمیت بسیار زیادی قائل هستند. در گذشته فقط افراد معروف و سلبریتی‌ها از خدمات دندانپزشکی زیبایی استفاده می‌کردند اما امروزه همه افراد تمایل دارند که با استفاده از روش‌های مختلف مانند لمینت دندان تهران و سایر شهرها، کامپوزیت، بلیچینگ و غیره دندان‌های خود را سفید کرده و از لبخندی زیبا و دلنشین برخوردار شوند. از بین روش‌های نامبرده بلیچینگ دندان روش راحت و کم‌ هزینه‌‌تری است و طرفداران بسیار زیادی دارد. افرادی که دندان‌های آن‌ها به دلایل مختلف زرد شده می‌توانند هم در منزل و هم در مطب با انجام بلیچینگ توسط دندانپزشک بلیچینگ دندان تهران دندان‌های خود را سفید کنند. در این مقاله قصد داریم درباره مزایای بلیچینگ دندان صحبت کنیم و در انتها به معرفی بهترین دندانپزشک بلیچینگ دندان در تهران بپردازیم.

بلیچینگ دندان چیست؟‌

بلیچینگ دندان یکی از روش‌های درمانی حرفه‌ای برای رفع زردی دندان‌ها و سفید کردن آن‌هاست. از نظر اکثر دندانپزشکان متخصص زیبایی این روش به عنوان کم‌عارضه‌ترین روش سفید کردن دندان‌ها معرفی می‌شود و کمک می‌کند که رنگ‌ دندان دو الی سه درجه روشن‌تر شود. زردی دندان‌ها به دلایل مختلفی مانند ژنتیک، مصرف آنتی بیوتیک، پوسیده شدن دندان‌ها، کشیدن سیگار و قلیان، نوشیدن زیاد چای، قهوه، بالا رفتن سن، مسواک نزدن و عدم رعایت بهداشت دهان و دندان اتفاق می‌افتد. دندانپزشکی که بلیچینگ یا سفید کردن دندان‌ها را انجام می‌دهد باید از تبحر و مهارت بالایی برخوردار باشد.

در این روش به مینای دندان‌ها هیچ گونه آسیبی وارد نمی‌شود و از ماده‌ای به نام پراکسید هیدروژن به عنوان سفیدکننده استفاده می‌شود. قبل از اینکه پراکسید هیدروژن طبق غلظت و زمان تعیین‌شده روی دندان‌ها گذاشته شود، دندانپزشک یک ماده حفاظتی روی لثه‌ها قرار می‌دهد تا H2O2 آسیبی به لثه وارد نکند. این فرآیند در مطب طی سه زمان 15 دقیقه‌ای در یک جلسه انجام می‌شود. درخشندگی و سفیدی دندان‌ها تاثیر بسزایی در افزایش میزان اعتماد به نفس افراد دارد.

آشنایی با روش‌های بلیچینگ دندان

متخصص بلیچینگ دندان برای سفید شدن دندان‌ها از دو روش استفاده می‌کند. روش اول که در مطب دندانپزشکی انجام می‌شود آفیس بلیچینگ نام دارد و به دو روش انجام می‌شود. در روش اول دندانپزشک با قرار دادن مواد سفیدکننده با غلظت بالا روی دندان‌های بیمار آن‌ها را سفید می‌کند. در روش دوم سفیدی دندان‌ها با گمک لیزر انجام می‌شود. با وجود اینکه هزینه آفیس بلیچینگ با لیزر گران‌تر است اما در بین بیماران طرفداران بیشتری دارد‌‌. روش دوم ‌بلیچینگ در منزل یا هوم بلیچینگ می‌باشد. در این روش پس از قالب‌گیری از دندان‌های بیمار، تری پلاستیکی دندان توسط لابراتوار ساخته می‌شود. سپس بیمار در خانه بعد از کشیدن نخ و مسواک ژل سفیدکننده را در داخل تری می‌ریزد و روی دندان‌های خود می‌گذارد و بعد ۱۵ دقیقه آن را از دهان خود خارج می‌کند و تا یک ماه این عمل را تکرار می‌کند.

بلیچینگ دندان چه مزایایی دارد؟

راحت‌ترین روش برای سفید کردن دندان‌ها در کمتربن زمان ممکن

سفید شدن دندان‌ها باعث می‌شود که چهره فرد جوان‌‌تر به نظر برسد و در هنگام لبخند زدن سفیدی و درخشش دندان‌ها چهره را شاداب نشان می‌دهد. روانشناسان طی تحقیقاتی متوجه شده‌اند که افراد مختلف با دیدن دندان‌های سفید و بی‌نقص سن فرد را کمتر از سن واقعی او تخمین می‌زنند. این در حالیست که دندان‌های زرد جرم‌دار  باعث بیشتر نشان دادن شدن سن می‌شود.‌

کمک به افزایش اعتماد به نفس افراد

یکی دیگر از مزایای انجام بلیچینگ یا سفید کردن  دندان‌ها نزد بهترین متخصص بلیچینگ دندان این است که اعتماد به نفس افراد را به میزان بسیار زیادی افزایش می‌دهد. معمولا افرادی که دندان‌های زرد دارند، با دهان بسته می‌خندند تا دندان‌های آن‌ها مشخص نباشد. این افراد دچار کمبود اعتماد به نفس هستند اما با گذراندن مراحل بلیچینگ در یکی از کلینیک‌های بلیچینگ دندان تهران و سفید کردن رنگ دندان‌های زرد شده خود می‌توانند به بهبود روابط شخصی و همچنین روابط کاری خود کمک شایانی بکنند.

محافظه کارانه بودن بلیچینگ

روش درمانی و غیرتهاجمی بلیچینگ دندان برخلاف سایر روش‌های اصلاح لبخند و تغییر رنگ دندان‌ها از زرد به رنگ سفید در ساختار اصلی دندان‌ها هیچ تغییری ایجاد نمی‌کند و یک راهکار بسیار محافظه‌کارانه محسوب می‌شود‌ و هیچ نوع آسیبی به مینای دندان‌ها وارد نمی‌کند زیرا مانند روش کامپوزیت ونیز یا لمینت نیازی به تراش دادن دندان‌ها وجود ندارد.

آسان بودن نحوه مراقبت‌های پس از بلیچینگ

نگهداری راحت و جلوگیری از تغییر رنگ‌ دندان‌ها یکی دیگر از مزایای سفید کردن دندان‌ها توسط دندانپزشک بلیچینگ دندان تهران است. اگر فرد بتواند از مصرف بیش از حد نوشیدنی‌هایی مانند قهوه، چای، شراب قرمز و غذاهای رنگی بپرهیزد، تغییر رنگ دندان‌ها به میزان زیادی کاهش می‌یابد. کسانی که سیگاری هستند نیز با رعایت بهداشت دهان و دندان می‌توانند از دندان‌های سفید خود مراقبت کنند.

کوتاه بودن مدت درمان نسبت به روش‌های دیگر

دندانپزشک برای انجام بلیچینگ دندان به مدت زمان کوتاهی نیاز دارد و نیاز نیست که ساعت‌ها در مطب منتظر بمانید. دندان‌های زرد شده با یک جلسه بلیچینگ در مطب به خوبی سفید می‌شوند. این در حالیست که در روش‌های دیگر مانند کامپوزیت و لمینت حداقل دو تا سه جلسه زمان لازم است.

مراقبت های بعد از بلیچینگ شامل چه اقداماتی است؟

اقدامات مراقبتی در بیست و چهار ساعت اولیه بعد از درمان بلیچینگ دندان بسیار مهم است و به پایداری و ماندگاری سفیدی دندان‌ها کمک می‌کند. بنابراین حتما باید به توصیه‌های داندانپزشکان بلیچینگ دندان به خوبی عمل شود. مصرف نوشیدنی‌هایی مانند شراب قرمز، چای و قهوه و میوه‌های حاوی رنگدانه را به کمترین حد برسانید. از مصرف سیگار و قلیان خودداری کنید. دندان‌های خود را با خمیردندان و دهانشویه‌های حاوی رنگ نشویید. به طور مرتب مسواک بزنید و از کشیدن نخ دندان غافل نشوید. هر چند وقت یکبار برای بررسی وضعیت دندان‌های خود به  متخصص بلیچینگ دندان مراجعه کنید.

دکتر رضا خسروانی بهترین متخصص بلیچینگ دندان

اگر قصد دارید بلیچینگ دندان‌های خود را نزد بهترین دندانپزشک بلیچینگ دندان انجام دهید به سایت دکتر رضا خسروانی با آدرس اینترنتی https://doctorkhosravani.com/ مراجعه کنید و با خدماتی که در مطب این دندانپزشک باتجربه ارائه می‌شود، آشنا شوید. دکتر رضا خسروانی آفیس بلیچینگ و هوم بلیچینگ را با مناسب‌ترین قیمت‌ها و بالاترین کیفیت انجام می‌دهد‌.

 

☑ این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید