معارفه رسمی شورولت جدید

  • خودرو
  • پنجشنبه ۱۶ دی ۱۴۰۰ ۱۱:۳۱
    کد خبر :876818
معارفه رسمی شورولت جدید

شرکت جنرال موتورز در خلال نمایشگاه الکترونیک مصرفی امسال در لاس‌وگاس (CES ۲۰۲۲) وانت برقی جدید خود را معرفی کرد.

جنرال موتورز قصد دارد یک نسخه وانت کار از شورولت سیلورادو برقی جدید خود را برای مشتریان تجاری بسازد و یک مدل لوکس هم زمانی که وانت جدید را در سال آینده عرضه کرد، با قیمتی بیش از ۱۰۰ هزار دلار روانه بازار کند.

به گزارش همشهری آنلاین، خودروساز دیترویتی اعلام کرد WT یا Work Truck اولین وانتی خواهد بود که در بهار ۲۰۲۳ به خریداران ارائه می‌شود و به دنبال آن یک مدل نسخه اول محدود ۱۰۵۰۰۰ دلاری RST با بارگیری کامل برای مصرف‌کنندگان در پاییز آینده عرضه خواهد شد. جنرال موتورز گفت که قیمت وانت کار از ۳۹۹۰۰ دلار شروع خواهد شد.

مری بارا، مدیرعامل جنرال موتورز سخنرانی اصلی نمایشگاه فناوری CES و هنگام رونمایی از سیلورادو برقی در یک فضای مجازی، گفت: «این ترکیبی انقلابی از قابلیت، عملکرد، ایمنی، انعطاف‌پذیری و طراحی را ارائه می‌کند که این وانت الکتریکی را هم برای ناوگان و هم برای مشتریان خرده‌فروشی در دسته‌بندی خاص خود قرار می‌دهد.»

هر دو بخش در برنامه‌های جنرال موتورز برای افزایش فروش و سوددهی در حالی که تا سال ۲۰۳۵ به طور کامل به خودروهای برقی انتقال می‌یابد، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند.

استیو کارلایل، رئیس جنرال موتورز آمریکای شمالی، به سی‌ان‌بی‌سی گفت: «هدف این است که شرکت را با عبور از این گذار رشد دهیم. بنابراین وانت‌ها باید نقش بزرگی در همه این موارد ایفا کنند.»

بر اساس گزارش جنرال موتورز، ویژگی‌های برجسته سیلورادو برقی شامل حداکثر ۶۶۴ اسب‌بخار قدرت و همچنین صفر تا صد کیلومتر تقریبی ۴.۵ ثانیه است. این خودرو همچنین دارای رانندگی در بزرگراه بدون دست و چرخ‌های ۲۴ اینچی خواهد بود. ضمن اینکه هر این وانت، دو دیفرانسیل نیز است.

به گفته این شرکت، هر دو نسخه اولیه سیلورادو برقی بردی بیش از ۶۴۰ کیلومتر خواهند داشت و می‌توانند ۱۶۰ کیلومتر برد را در حدود ۱۰ دقیقه با شارژر سریع DC به دست آورند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید