مشخصات اصلی آنر 50 و تصویر پنل پشت آن منتشر شد

  • آرشیو
  • دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ ۱۵:۱۵
    کد خبر :817118

تصاویر رندر آنر ۵۰ در رنگ‌های مختلف منتشر شده است و مشخصات آن نیز گیک‌بنچ فهرست شده که در آزمون تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به ترتیب به امتیاز ۷۸۷ و ۲۸۳۶ دست یافته است.

آنر سری جدید گوشی‌های هوشمندش را با نام آنر ۵۰ در تاریخ ۱۶ ژوئن (۲۶ خرداد ۱۴۰۰) معرفی خواهد کرد. شرکت چینی اخیرا تصویر رندری از طراحی پشت آنر ۵۰ منتشر کرده و افشاگری، نتایج عملکرد آن در گیک‌بنچ را به اشتراک گذاشته است.

همان‌طور که در پوستر تبلیغاتی مشاهده می‌کنید، بازیگر و مدل محبوب چینی به‌ نام گونگ جون، آنر ۵۰ را در دست گرفته است. پوستر دیگری رنگ‌های مختلف سری آنر ۵۰ را نشان می‌دهد که اکنون در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. طبق تصویر نمایش‌ داده‌شده، این گوشی آنر در رنگ‌های مشکی، سبز، صورتی و نقره‌ای عرضه خواهد شد.

پوستر مذکور نشان می‌دهد که یکی از مدل‌های آنر ۵۰ به حسگر ۱۰۰ مگاپیکسلی مجهز است و از انحنا در گوشه‌ها و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۰۰ واتی بهره می‌برد.

آنر ۵۰ با شماره‌ مدل RNA-AN00 در گیک‌بنچ نیز فهرست شده است که نشان می‌دهد این گوشی به سیستم‌عامل اندروید ۱۱، رم ۸ گیگابایت و تراشه‌ی کوالکام با فرکانس پایه‌ی ۱٫۸ گیگاهرتز مجهز است. در فهرست موجود نوع تراشه ذکر نشده است: اما طبق ادعای یک افشاگر، احتمالا از تراشه‌ی اسنپدراگون 778G استفاده خواهد شد.


به گزارش زومیت، بنابر گمانه‌زنی‌ها، آنر ۵۰ و آنر ۵۰ پرو به تراشه‌ی اسنپدراگون 778G مجهز خواهند شد. از طرفی دیگر احتمال دارد آنر 50 با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و فناوری شارژ ۶۶ واتی و آنر 50 پرو با دوربین ۱۰۰ مگاپیکسلی با فناوری شارژ ۱۰۰ وات عرضه شوند. انتظار می‌رود علاوه بر مدل‌های نام‌برده‌، سری آنر ۵۰ شامل دو مدل دیگر آنر 50 SE و آنر 50 پرو پلاس باشد. گفته می‌شود تراشه‌ی به‌کاررفته در آنر ۵۰ پرو پلاس از نوع اسنپدراگون 888 خواهد بود؛ اما مشخص نیست آیا این مدل در تاریخ ۱۶ ژوئن (۲۶ خرداد ۱۴۰۰) رونمایی خواهد شد یا خیر.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید