مزایای خرید لایک و بازدید به همراه فالوور واقعی چیست؟

    کد خبر :872911

 

فعالیت در فضای اینستاگرامی

اینستاگرام در سال­های اخیر با فراهم آوردن امکانات بسیار متنوع به بستر مناسبی برای کاربران تبدیل شده است. برخی به فعالیت­های شخصی در این شبکه­ی اجتماعی می­پردازند و برخی دیگر یا کسب و کاری جدید ایجاد نموده و شروع فعالیت آن­ها از همین فضای مجازی و شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام بوده­است و یا این بستر فرصتی برای گسترش حیطه ی فعالیت آن­ها برایشان بوجود آورده تا با به نمایش گذاری محصولات و یا خدماتی که ارائه می­ دهند، دامنه ­ی مشتریان خود را افزایش دهند.

در کنار تاثیرات مثبت، انتقال کسب و کارها به فضای مجازی چالش­های زیادی را نیز برای صاحبان کسب و کار بوجود آورده است که واقف نبودن به آن­ها می­تواند باعث عدم دستیابی به موفقیتی مطلوب در زمینه­ی کاری این دسته از کاربران می شود. شما به عنوان صاحب یک صفحه­ی اینستاگرامی که به دنبال افزایش فروش خود و گسترش دایره­ی مشتریان خود هستید باید با توجه به برخی نکات که میتوانند در عین سادگی بسیار کلیدی باشند، خود را به رویای کاریتان نزدیک­تر نمایید.

تعداد فالوور چگونه میتواند باعث رونق در کسب و کار شود؟

سوال فوق، یکی از مسائلی است که ذهن بسیاری از صاحبان کسب و کارهای اینستاگرامی را در ابتدای کار به خود مشغول می­کند.

برای پاسخ به این سوال، بیایید شرایطی را شبیه سازی کنیم که در آن برای مثال شما قصد خرید یک محصول و یا دریافت خدمات ارائه شده توسط یک صفحه­ی اینستاگرامی را دارید. این مسئله، موضوعی است که تقریبا همه ی ما کم یا زیاد با آن مواجه شده ایم. روشن است که با یک سرچ ساده در اکسپلورر اینستاگرام صفحات زیادی که محصول مورد نیاز شما را ارائه می­دهند ظاهر خواهند شد. در این بین هرکدام از آن­ها نیز تمام تلاش خود را در جهت جلب رضایت و اعتماد شما انجام خواهند داد. در بین این اقیانوس بی انتهای منابع خرید، اولویت شما برای اعتماد به یکی از آن­ها و خرید از آن صفحه چه خواهد بود؟ پیج مورد نظر از نگاه شما ملزم به رعایت چه مسائل و نکاتی است تا توجه و اعتماد شما را بدست آورد؟ اندکی به این سوال بیندیشید.

پاسخ­های احتمالی افراد گوناگون به احتمال زیادی نزدیک به هم خواهد بود چرا که خریدار در قدم اول به دنبال خرید از یک پیج قابل اعتماد است به این دلیل که هم از صحت و اصالت کالای خریداری شده خود مطمئن باشد و هم از سوی دیگر در صورت نیاز بتواند در هر مرحله از خرید با فروشنده در ارتباط باشد و سفارش خود را ردیابی نماید و همچنین در صورت نیاز بتواند از پشتیبانی و گارانتی کالا استفاده نماید. این مسائل ابتدایی ترین و بدیهی ترین نکات در خرید است. در هر شکلی از خرید و فروش، سرمایه ی اصلی فروشنده اعتماد مخاطبان او خواهد بود چرا که بار اصلی تبلیغات را نظرات آن­ها بر دوش میکشند. مشتری مداری و رعایت حقوق آنان، سرمایه گذاری ارزشمندی در جهت افزایش سودآوری شما خواهد بود. در خریدهای حضوری به دلیل در دسترس بودن فروشنده و خریدار، این اعتماد راحت­تر ایجاد میشود ولی ارتباطات مجازی همواره چالش­های زیادی به همراه داشته­اند و این خود از نکاتی است که باید به آن توجه نمایید.

تاثیر فالوورهای واقعی

هنگامی که فردی یک صفحه­ی اینستاگرامی را مشاهده می­کند، نخستین بخشی که نظرش را جلب خواهد کرد تعداد دنبال کنندگان آن صفحه می­باشد. این مطلب درباره­ی تمام ارائه ­دهندگان محتوا وجود دارد ولی با این حال صفحاتی که کسب و کارها را نمایندگی می­کنند در این بین وابستگی بیشتری به جلب رضایت و اعتماد کاربران دارند. خیلی وقت­ها این تاثیرات کاملا ناخودآگاه بوده و حتی خود کاربر نیز ظاهرا توجهی به این موارد نکرده­ است. اگر کاربر حس کند با پیجی معتبر سروکار دارد، در قدم بعدی پست­های شما را مشاهده خواهد نمود. پس این نکته­ را مد نظر داشته باشید که اگر مخاطب حس خوبی به تعداد فالوور شما نداشته باشد، ممکن است حتی سراغ مشاهده­ی پست­های شما نیز نرود!

ولی در جهانی موازی با جهانی که در پاراگراف بالا خلق نمودیم، اگر فرض کنیم شما توانستید با تعداد فالوور واقعی بالا اعتمادی اولیه را نزد مخاطب خود ایجاد نمایید. بالا بودن تعداد فالوور در اولین قدم در مواجهه با صفحه شما، حس خوبی در کاربر ایجاد می‌ کند و او را به سراغ پست ‌های شما می کشاند. اگر تمامی این شرایط را به دارا بودن پست هایی با کیفیت بالا نیز اضافه کنیم، نتیجه آن خواهد شد که افراد صفحه شما را دنبال می ‌کند و می ‌توانید آن­ها را به مشتری­های همیشگی خود تبدیل کنید و همین راهکار ساده می تواند شما را جلوتر از همتایان دیگرتان قرار دهد و سودآوری حرفه­­ای شما را چندین برابر نماید. می­توان گفت اینجاست که تعداد فالوور واقعی بالا می‌تواند باعث برتری شما از سایر فروشنده‌های موجود و کلید موفقیت شما برای فروش کالاهای صفحه اینستاگرامتان باشد.

با توجه به نکاتی که گفته شد، همواره این مسئله را مدنظر داشته باشید که خرید فالوور واقعی این امکان را به شما می­دهد که با جلب اعتماد مخاطبان، آن­ها را جذب صفحه­ خود نموده و از این طریق فروش محصولات خود را چندین برابر نمایید.

تعداد لایک واقعی پست چه تاثیری بر مخاطب دارد؟

پس از پرداختن به تاثیرات عمیق تعداد فالوور واقعی پیج شما نوبت به بررسی تاثیر تعداد لایک­های پست­های اینستاگرام در جذب مخاطب می­رسد. حال شرایطی را تصور کنید که در آن شما مجددا قصد خرید از یک پیج اینستاگرامی را دارید. 2 صفحه در این بین کالای مورد نیاز شما را عرضه می­کنند که شرح آن­ها در زیر آمده است. شما از کدام یک خرید می­کنید؟

یکی از صفحات دارای دنبال کنندگان زیادی است و نیز برای مثال در حدود 5000 لایک برای هر کدام از پست هایش دریافت می­کند و در برابر آن صفحه ای است که یا پستانش هیچ لایکی دریافت نمی­کند و یا برای هر پست، تعداد لایک خیلی کمی دارد. انتخاب شما در این زمینه کدام یک از این صفحات خواهد بود؟

پاسخ این است که حتی اگر شما به طور خودآگاه به این موضوع توجه نکنید، به شکل ناخودآگاه ذهن شما، شما را به سمت پیجی میبرد که دنبال کننده های بالا و تعداد لایک بالا دارد. زیرا قطعا شما به دنبال پیجی معتبر خواهید بود که اطمینان خاطر زیادی را درباره­ی صحت خریدتان به شما می­دهد.

به همین دلیل نیز شما به عنوان صاحب یک کسب و کار که برای پیشرفت کاری به دنبال ارتقای صفحه اینستاگرامی خود و کسب مشتری از طریق آن هستید، باید با تسلط کامل بر این مباحث و در نظر گرفتن تمامی امکاناتی که این فضا به شکل گسترده ای در اختیارتان قرار می­دهد به فعالیت بپردازید تا نتایج مطلوبی را کسب نمایید. زیرا اینستاگرام در کنار تاثیرات مثبتی که می­تواند در فعالیت حرفه­ای شما داشته باشد، اگر به شکل تخصصی با آن مواجه نشوید، میتواند شما را از رقبایتان عقب بیندازد. از همین رو خرید لایک واقعی می تواند نقطه عطف پیشرفت شما باشد.

تعداد بازدید پست و استوری چه تاثیری بر مخاطب دارد؟

در کنار لایک و فالوور شما، تعداد ویو هر پست نیز می­تواند موقعیت خوبی را برای جلب توجه و اعتماد مخاطب برای شما ایجاد کند. به این شکل که زمانی که یک ویدیوی جذاب در اینستاگرام آپلود می شود، تعداد کسانی که آن ویدیو را می­بینند بسیار بیشتر از کسانی است که آن صفحه را دنبال می­کنند. بالا بودن تعداد ویو برای ویدیوهای شما می­تواند حس مطلوبی را به مخاطب بدهد که در نتیجه­ی آن، اعتماد به شما و صحت محتوای موجود در صفحه شما برای وی آسان­تر شود. تمامی این نکات برای تعداد بازدیدهای استوری های اینستاگرامی نیز صادق است. توجه به تعداد بازدید پست و استوری اینستاگرامی صفحه­ی کاری مسئله ای است که کمتر پیجی به اهمیت آن پی می­برد و پرداختن به آن را در اولویت خود قرار می­دهد. حال شما می­توانید با خرید ویو واقعی برای پیج کاری خود و افزایش ویو  ویدو هایتان وارد اکسپلورر شوید و در این موضوع در اینستاگرام پیشتاز باشید و نتایج درخشانی را دریافت نمایید.

نتیجه گیری نهایی

دقت به این نکته بسیار مهم است که موفقیت همواره نتیجه­ی در نظر گرفتن پارامترهای کوچک بسیار زیاد در کنار هم و تسلط بر آن­ها است.  هدف شما علی الخصوص در آغاز فعالیتتان در اینستاگرام جلب رضایتمندی و اعتماد مخاطبانی است که اگرچه در ابتدا شاید تصادفی با محتوای پیج شما برخورد داشته باشند ولی مشتریان بالقوه شما هستند. با دریافت پکیج طلایی فالوور واقعی، لایک و بازدید به همراه هم قادر خواهید بود از هر جهت ظاهر صفحه­ی خود را موجه نشان دهید.

رسیدن به نتایجی چشمگیر در این بستر هرگز غیرممکن نخواهد بود. با تصمیمات هوشمندانه از رقبایتان سبقت بگیرید.

 

☑ این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید