مرگ راننده تاکسی میان ۲ خودرو/ عروسی که تبدیل به عزا شد

    کد خبر :796334

جانشین رئیس پلیس راهور تهران گفت: راننده یک خودروی تاکسی که برای برداشتن وسیله از صندوق عقب خودرو، در بزرگراه توقف کرده بود، بر اثر سانحه رانندگی و در حالیکه بین دو خودرو قرار گرفته داشت، جان باخت در حالیکه چند روز بعد، عروسی پسرش بود.

سرهنگ ابوالفضل موسوی‌پور با بیان اینکه توقف وسایل‌نقلیه در حاشیه بزرگراه‌ها در تمام ایام سال مخصوصاً ایام نوروز، منجر به بروز حوادثی می‌شود، اظهار کرد: توقف رانندگان در حاشیه بزرگراه‌ها به هر دلیل مانند صحبت کردن با تلفن‌ همراه و خرابی خودرو انجام می‌شود و رانندگان به هر دلیلی در محلهای مناسب (پهلوگاه‌های مناسب) توقف نمی‌کنند.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: توقف ناگهانی در حاشیه بزرگراه‌ها و عدم قرار دادن علائم ایمنی در فاصله مناسب از خودروهای متوقف شده، منجر به بروز سوانح رانندگی می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا؛ وی در تشریح تصادف مرگباری که در روز 6 فروردین ماه جاری به دلیل توقف در حاشیه بزرگراه شیخ فضل‌الله روی داد، گفت: بر اثر تصادفی که بین سه دستگاه خودرو روی داد، راننده تاکسی جان باخت، در این سانحه رانندگی، خودروی تاکسی و سواری سمند که به صورت خانوادگی در حال تردد در این مسیر بودند، برای برداشتن وسیله‌ای از صندوق عقب تاکسی، تصمیم به توقف در حاشیه بزرگراه کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: این دو خودرو در حاشیه راه متوقف شده و راننده تاکسی به قصد برداشتن وسیله از خودرو پیاده شد همچنین سواری سمند نیز پشت سر این تاکسی توقف کرد.

موسوی‌پور تصریح کرد: لحظاتی از توقف این دو وسیله نگذشته بود که سواری تیگو شاسی بلند نگهان از راه رسیده و با شدت با سواری سمند برخورد کرد، پس از برخورد خودروی شاسی‌بلند با خودروی سمند، سواری سمند به جلو پرتاب شده و راننده تاکسی را که مشغول برداشتن وسیله از صندوق عقب بود، بین دو خودرو قرار داد.

به گفته جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، بر اثر این حادثه راننده تاکسی بر اثر شدت جراحات وارده در محل حادثه فوت کرد در حالیکه روز 9 فروردین عروسی پسرش بود.

وی متذکر شد: شدت حادثه به حدی بوده که هر چهار سرنشین سواری سمند نیز از نواحی گردن، دست و پا و صورت دچار مصدومیت و با حضور تیمهای اورژانس به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل شدند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: با حضور تیم کارشناسی پلیس راهور تهران بزرگ در موقعیت حادثه و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، عدم توانایی راننده تیگو در کنترل وسیله‌نقلیه باعث بروز این حادثه شده که البته توقف در حاشیه بزرگراه نیز در این حادثه بدون تأثیر نبوده و در این رابطه کروکی تنظیم و تحویل کلانتری مربوطه شد.

موسوی‌پور یادآور شد: هیچ خودرویی به جز مواردی چون خرابی و تصادف، آن هم با گذاشتن علائم هشداری برای سایر رانندگان، نباید در حاشیه راه توقف داشته باشد تا دیگر شاهد بروز اینگونه حوادث تلخ در سطح معابر نباشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید