محسن هاشمی: شرایط کرونایی درکشور رو به وخامت است

    کد خبر :803468
محسن هاشمی: شرایط کرونایی درکشور رو به وخامت است

رییس شورای شهر تهران تاکید کرد: شرایط کرونایی در کشور به سرعت رو به وخامت است.

محسن هاشمی در دویست و هشتاد و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: شرایط کرونایی در کشور به سرعت رو به وخامت است و شرایط بستری‌ها نسبت به پیک سال گذشته افزایش بیشتری داشته است. به نظر می‌رسد که اردیبهشت ماه شاهد حفظ وضعیت قرمز در بسیاری از نقاط کشور خواهیم بود و در این شرایط هم قصد داریم و برنامه ریزی کرده ایم چهار انتخابات را همزمان اجرا کنیم که می‌تواند پیک چهارم را به پیک پنجم تبدیل کند ظرف دو ماه آینده و باید برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای زمان و نحوه تبلیغات و هنگام برگزاری رای‌گیری در کشور به ویژه کلانشهرها و مراکز پرجمعیت انجام شود.

وی افزود: تا جایی که من پیگیری کردم دو مشکل در این زمینه وجود دارد. یکی از مشکلات تعداد صندوق‌ها است و ظاهرا تنها قصد افزایش ۱۵ درصدی صندوق‌ها را دارند و باید بتوانیم حداقل در تهران صندوق‌ها را حداقل به دو برابر افزایش دهیم البته نیاز به نیرو و فعالیت جدی دارد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: وقتی می‌خواهیم این چهار انتخابات را برگزار کنیم و با توجه به تعداد کاندیداها به ویژه کاندیدهای شوراها اگر تنها دو جلسه انتخاباتی در یک هفته برگزار کنند، شاهد برگزاری ده هزار جلسه خواهیم بود و بیشتر هم هست که به کانون ویژه کرونا تبدیل و باید تمهیدات ویژه‌تری برای این مساله در نظر گرفته شود.

هاشمی تاکید کرد: باید از تجربه موفق انتخابات الکترونیکی شورایاران در برگزاری انتخابات پیش رو استفاده شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید