«مایکل کی ویلیامز» درگذشت

    کد خبر :842975
«مایکل کی ویلیامز» درگذشت

مایکل کی ویلیامز که در سریال‌های تحسین‌شده‌ای چون «وایر» یا «شنود» و «سی‌اس‌آی: نیویورک» بازی کرده بود دیروز در محل اقامتش در بروکلین مرده پیدا شد. وی ۵۴ ساله بود.

ویلیامز که در بسیاری از مجموعه‌های تحسین شده اچ‌بی‌او از جمله «وایر»، «امپراتوری بوردواک»، «آن شب»، «دیدبان سوم» و «لاوکرافت کانتری» بازی کرده بود بازیگر فیلم‌های سینمایی چون «۱۲ سال بردگی»، «رفته عزیزم رفته»، «کیش یک آدمکش»، «سولو: داستانی از جنگ‌ستارگان» و «جاده» نیز بود.

نقش‌آفرینی‌های این بازیگر معمولاً با تحسین روبه‌رو می‌شد و به همین دلیل ۳ نامزدی امی برای نقش مکمل «وقتی آنها ما را می‌بینند»، «آن شب» و «بِسی» دریافت کرده بود. وی در حال حاضر از رقبای امی برای بازیگر نقش مکمل در یک سریال درام یعنی «لاوکرافت کانتری» است.

شبکه اچ بی‌او در بیانیه‌ای اعلام کرد از مرگ ویلیامز که به مدت ۲۰ سال یکی از اعضای خانواده این شبکه محسوب می‌شد متاثر است.

ویلیامز اولین نقش‌آفرینی حرفه‌ای خود را سال ۲۰۰۲ با بازی در نقش شخصیت عمر لیتل در «وایر» شروع کرد و یکی از به‌یادماندنی‌ترین شخصیت‌های این سریال را خلق کرد.

به گزارش سینماپرس، وی علاوه بر نقش‌آفرینی در برابر دوربین به نویسندگی غیرداستانی هم توجه داشت و مجری و تهیه کننده مستدهای تلویزیونی بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید