ماجرای بازپس‌گیری ملک ۲۰ هزار متری شهرداری تهران از آموزش و پرورش

    کد خبر :738487

محمود کلهری شهردار منطقه ۱۷ تهران درباره ماجرای بازپس‌گیری ملک ۲۷ هزار متری شهرداری تهران از آموزش و پرورش اظهار داشت: سند مالکیت این ملک که کانون ابوذر نام دارد، مربوط به شهرداری تهران است و در حال حاضر این سند به صورت تک‌برگی صادر شده است.

وی افزود: بنا داریم که در راستای کمبود سرانه فرهنگی و اجتماعی در جنوب تهران از کانون ابوذر به صورت کامل بهره‌مند شویم.

وی با اشاره به اینکه بازپس‌گیری این منطقه طی تعامل با وزارت آموزش و پرورش تهران انجام گرفته است، گفت: بخشی از این کانون هم، سال‌ها شیرخوارگاه شهید ترکمانی بود که بیش از دو ماه است که این شیرخوارگاه توسط بهزیستی به مکان دیگری در منطقه ۱۵ انتقال یافته است.

شهردار منطقه ۱۷ تهران بیان داشت: در حال حاضر ۴ مدرسه کودکان کار در این منطقه وجود دارد که تلاش داریم که بخش اعظم این کانون را تبدیل به مدارس کودکان کار کنیم و اقدامات فرهنگی و اجتماعی نیز در این کانون صورت گیرد.

کلهری در پاسخ به این پرسش که آیا گرمخانه‌ای جدید در بخشی از این کانون راه‌اندازی خواهد شد؟ گفت: در حال حاضر یک گرمخانه در منطقه ۱۷ وجود دارد و نیازی به گرمخانه جدید احساس نشده ولی اگر ضرورتی در این راستا باشند قطعاً اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

به گزارش فارس، کانون ابوذر که در قالب مجموعه فرهنگی و ورزشی در خیابان ابوذر (فلاح) تهران قرار دارد سال‌ها از سوی چند دستگاه و وزارتخانه مورد بهره‌برداری قرار ‌گرفته است که البته برخی از بهره‌برداران دولتی این ملک از جمله وزارت آموزش و پرورش ادعای مالکیت بر آن را مطرح کرده‌ بودند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید