لپ تاپ هیبریدی میت‌بوک E هوآوی معرفی شد

    کد خبر :862945

روز گذشته شرکت هواوی از مجموعه‌ای از محصولات هوشمند خود شامل نوت‌بوک 2 منظوره و جدید میت‌بوک E رونمایی کرد. این محصول با قدرتمندترین نمایشگر اولد، طراحی ممتاز و منحصربه‌فرد و همچنین امکاناتی متفاوت به بازار عرضه خواهد شد. در ادامه به بررسی این نوت‌بوک 2 منظوره جدید از جهات مختلف می‌پردازیم.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_هواوی میت‌بوک E از طراحی سبک و باریک مناسب سفر بهره گرفته و قادر به تغییر حالات ظاهری خود بسته به نیازمندی و اولویت‌های کاربران خواهد بود. این‌ حالات شامل Notebook Mode، Creative Mode و Tablet Mode هستند.

هواوی میت‌بوک E تنها 709 گرم وزن داشته و دارای بدنه بسیار باریک 7.99 میلی‌متری است. این موضوع موجب می‌شود تا میت‌بوک E از جنبه قابلیت حمل‌پذیری و دسترس‌پذیری به سبک‌ترین و باریک‌ترین نوت‌بوک حتی در رده محصولات 2 منظوره تبدیل شود.

کاور پشتی دستگاه از مواد سیلیکونی در سطح میکرونی ساخته شده و دارای بافتی کرکی‌شکل است. بعلاوه این نوت‌بوک در 2 مدل رنگی آبی و خاکستری قابل دسترس است.نمایشگر دستگاه ابدا ناامیدکننده نبوده و همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد؛ هواوی برای میت‌بوک E از یک نمایشگر 12.6 اینچی اولد بهره گرفته است. این پنل قدرتمندترین نمایشگر در رایانه‌های شخصی هواوی تا به امروز محسوب می‌شود. از جنبه کیفی نیز بایستی خاطرنشان کرد که این نمایشگر، فضای رنگی P3 را پوشش داده و با کسب شاخص دلتا E کمتر از 1 در زمینه عملکرد استاندارد رنگ یک مدل حرفه‌ای به‌شمار می‌رود. این نمایشگر از نرخ کنتراست بالای 1000000:1 پشتیبانی نموده و روشنایی آن نیز به 600 نیت می‌رسد.

با این‌حال نمایشگر از امکانات بیش‌تری برخوردار است. این صفحه‌نمایش دارای فناوری تولید رنگ طبیعی بوده و به منظور حفظ ثبات، رنگ نمایشگر را به شکلی هوشمندانه تنظیم می‌کند. بدین‌ترتیب تجربه‌ای مشابه با خواندن متن از روی کاغذ برای کاربران رقم خورده ‌و امکان خلق بهترین تجربه بصری فراهم خواهد شد.

این نوت‌بوک مجهز به 4 عدد پورت تاندربولت بوده و با فناوری سوپر فست شارژ 65 واتی و سیستم‌عامل ویندوز 11 روانه بازار می‌شود. بعلاوه میت‌بوک E با وجود سیستم دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی و دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی خود قادر به ثبت تصاویری با کیفیت بالا خواهد بود.

هواوی میت‌بوک E مجهز به پردازنده نسل یازدهمی سری Core شرکت اینتل است. پیشرفته‌ترین پیکره‌بندی این نوت‌بوک مجهز به پردازنده Core i7-1160G7 بوده و کارت گرافیکی جدید Intel Iris X نیز از حداکثر 96 واحد اجرایی (EU) برخوردار است. پردازنده‌های نسل اولی Ice Lake از نمایشگر با حداکثر 64 واحد اجرایی پشتیبانی می‌کند؛ اما در پلتفرم جدید این رقم 1.5 برابر افزایش یافته است.

بعلاوه میت‌بوک E از حداکثر 16 گیگابایت حافظه رم 2 کاناله و حداکثر 512 گیگابایت حافظه پرسرعت SSD پشتیبانی می‌کند. هواوی میت‌بوک E از سیستم تهویه حرارت با طراحی همتراز با محصولات پرچم‌دار بهره گرفته و مجهز به باریک‌ترین فن موجود در کامپیوترهای شخصی هواوی تا به امروز است. ضخامت این فن معادل 4 میلی‌متر بوده و از 79 تیغه با چگالی بالا و ضخامت 0.15 میلی‌متر برخوردار است؛ مشخصه‌ای که به جریان روان‌تر هوا کمک می‌کند.

هواوی میت‌بوک E مجهز به یک صفحه‌کلید مغناطیسی هوشمند با تاچ‌پد بزرگتر و ناحیه حسگر NFC است. صفحه‌کلید دارای زاویه 127 درجه‌ای بوده و سناریوهای کاربری اداری و سرگرمی مناسب به‌نظر می‌رسد.

قلم نسل دومی Huawei M-Pencil دارای طراحی 6 ضلعی بوده و حمل آن در دست نسبت به گذشته آسان‌تر شده است. طراحی جدید و مات بدنه در کنار نوک شفاف قلم تجربه نوشتاری راحت‌تری را برای کاربران رقم می‌زند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید