لئو در آستانه رکورد تاریخی / پیام مسی پس از زدن گل سه امتیازی

  • آرشیو
  • دوشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۹ ۱۱:۳۵
    کد خبر :769327

ستاره آرژانتینی بارسلونا سرانجام بعد از سه بازی گلزنی کرد.

بارسلونا موفق شد در هفته‌ سیزدهم لالیگا با نتیجه‌یک بر صفر لوانته را شکست دهد، تک گل بارسلونا را در این بازی لیونل مسی به ثمر رساند تا پس از روز های بدی که پشت سر گذاشت یک بازی خوب به نمایش گذاشت و به پیروزی تیمش کمک کند.
مسی در مقابل لوانته گل ارزشمند و سه امتیازی را برای بارسلونا در دقیقه ۷۵ به ثمر رساند. لئو در این بازی به رکورد ۶۴۲ گل برای بارسلونا رسید و حالا فقط یک گل تا رسیدن به رکورد پله که ۶۴۳ گل در سانتوس به ثمر رسانده بود، فاصله دارد. گلی که می تواند لئو را دوباره تاریخ ساز کند.

مسی در دو بازی اخیرش که با شکست بارسلونا به اتمام رسیده بود، نتوانسته بود گل بزند و دو بازی بد را مقابل کادیز و یوونتوس پشت سر گذاشته بود اما بالاخره پایش به گلزنی باز شد و توانست یک گل سه امتیازی و ارزشمند را به ثبت برساند. در کل تاریخ هیچ بازیکنی بیشتر از پله برای یک باشگاه گل نزده و حالا لئو در آستانه برابری با اوست.

فوق ستاره آرژانتینی پس از زدن گل سه امتیازی بارسلونا مقابل لوانته با انتشار تصاویری در شبکه‌های اجتماعی نوشت: «امشب ما جشن گرفتیم و از دیدن این بازی و موفقیت خوشحال شدیم. ” تا به نوعی با این پیام به خودش و هوادارانش انگیزه داده باشد.»

به گزارش همشهری آنلاین، باید دید عملکرد بارسلونا و لیونل مسی در ادامه‌ مسیر لالیگا و لیگ قهرمانان اروپابه چه شکل خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید