قیمت زولبیا و بامیه برای ماه رمضان تعیین شد/ تامین شکر و روغن قنادان با نرخ مصوب

  • اقتصادی
  • یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ ۱۴:۳۰
    کد خبر :532555

رئیس اتحادیه قنادان تهران گفت: سازمان حمایت امروز قیمت هر کیلوگرم زولبیا برای ماه رمضان امسال بر اساس درجه بندی کیفی در شهر تهران ۱۸ تا ۲۰ هزار تومان تعیین و مقرر شد روغن و شکر مورد نیاز قنادان به نرخ مصوب در اختیار آنها قرار گیرد.

علی بهرمند رئیس اتحادیه قنادان تهران اظهار کرد: قیمت پیشنهادی اتحادیه قنادان برای هر کیلوگرم زولبیا و بامیه بر اساس هزینه های تولید برای ماه رمضان امسال 25 هزار تومان به سازمان حمایت مصرف کنندگان و مصرف کنندگان اعلام شد اما این سازمان با قیمت 20 هزار تومانی موافقت کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه این قیمت 20 هزار تومانی زولبیا و بامیه مورد قبول ما نبود، تعیین نرخ نهایی این محصول تا به امروز به طول کشید و سازمان حمایت امروز به طوری رسمی این نرخ را ابلاغ کرد و ما نیز این نرخ را برای اجرای به واحد های صنفی خود اعلام میکنیم.

رئیس اتحادیه قنادان تهران در پاسخ به اینکه وزن جعبه از قیمت زولبیا و بامیه از قیمت نهایی کم میشود گفت: در ابلاغیه سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان اشاره ای به وزن جعبه نشده است.

وی با اشاره به اینکه هزینه های تولید زولبیا و بامیه بالا رفته است تصریح کرد: برای جبران بخشی از افزایش هزینه های تولید مقرر شد که روغن و شکر به نرخ مصوب در اختیار قنادیها قرار گیرد به همین منظور حواله این محصولات به اعضا داده شده است اما به دلیل نبود حلب کارخانه های روغن هنوز نمی توانند روغن مورد نیاز ما را تحویل دهند.

به گزارش تسنیم ،وی همچنین گفت: روز گذشته خبری به نقل از من در فضای مجازی درباره قیمت زولبیا و بامیه اعلام شده که واقعیت ندارد، زیرا قیمت نهایی این محصول امروز توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان به اتحادیه اعلام شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید