قاچاق سوخت در آب‌های ساحلی خوزستان

    کد خبر :867402
قاچاق سوخت در آب‌های ساحلی خوزستان

جانشین فرمانده مرزبانی استان خوزستان از توقیف دو شناور و کشف بیش از 30 هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای آبی خوزستان خبر داد.

سرهنگ ” منصور رضا عزیزی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای طرح تشدید کنترل نوار مرزی و جلوگیری از خروج سرمایه های ملی و هرگونه قاچاق، مرزبانان پایگاه دریابانی آبادان موفق شدند دو شناور حامل سوخت قاچاق را هنگام خروج از آب‌های کشور متوقف کنند.

وی افزود: مرزبانان در بازرسی از شناورهای توقیف شده، 30 هزار و 30 لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل که با هدف خروج از کشور و عرضه به دلالان کشورهای حوزه خلیج فارس در مخازن جاساز شناور بارگیری شده بود را کشف کردند.

سرهنگ “عزیزی” با اشاره به دستگیری 2 متهم در این رابطه تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را 210 میلیون ریال برآورد کردند که محموله کشف شده به همراه متهمان پس از تکمیل پرونده مقدماتی، تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

به گزارش ایلنا، جانشین فرمانده مرزبانی استان خوزستان خاطرنشان کرد: مرزبانان استان خوزستان با لبیک به فرامین مقام معظم رهبری “مدظله العالی”با تمام وجود از مرزهای این سرزمین مقدس دفاع کرده و اجازه کوچکترین عمل مجرمانه علی الخصوص قاچاق را به هیچ اخلالگری در مرزهای استان را نخواهند داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید