فیسبوک روزانه بیش از 2 میلیارد کاربر دارد

    کد خبر :971892
فیسبوک

فیسبوک علی‌رغم پایگاه کاربری عظیم، همچنان در حال رشد است. این پلتفرم یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در جهان بوده و تعداد کاربران حال حاضر آن از مرز 2 میلیارد عبور کرده است.

بازتاب-بر اساس یک گزارش جدید، غول رسانه‌های اجتماعی نزدیک به 20 ساله هنوز به رشد خود ادامه می‌دهد. در گزارش درآمد سه ماهه چهارم و آخر متا، مشخص شد که این پلتفرم تنها در سه ماهه گذشته 16 میلیون کاربر اضافه کرده است. این باعث شد تا از نقطه عطف اصلی 2 میلیارد کاربر روزانه عبور کند. اگرچه این رقم قابل توجهی بوده، اما تنها شرکتی نیست که تحت متا به چنین رقم بالایی رسیده است. سرویس پیام رسان واتس‌اپ نیز اخیرا به تعداد کاربران فعال روزانه 2 میلیاردی دست یافت.

فیسبوک

با این حال، فیسبوک بزرگ‌ترین منبع درآمد غول فناوری از تبلیغات است، که با توجه به اینکه متا در چند ماه گذشته کاهش‌های عمده‌ای در کسب‌وکار خود ایجاد کرده، بسیار چشمگیر به نظر می‌رسد. مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، به تغییر ساختاری اشاره کرده بود که در نهایت منجر به کاهش بیش از 11000 شغل شد. وی همچنین اضافه کرد که موضوع مدیریت این شرکت برای سال 2023 «سال کارآمدی» است.

زاکربرگ همچنین پیشنهاد کرد که متا کارایی را در اولویت قرار خواهد داد و افزود: «ما در مورد قطع پروژه‌هایی که اجرا نمی‌شوند یا ممکن است دیگر حیاتی نباشند، فعال‌تر عمل خواهیم کرد». او اظهار داشت که”هوش مصنوعی مولد یک حوزه جدید بسیار هیجان انگیز با کاربردهای بسیار متفاوت است. یکی از اهداف من برای متا این است که بر اساس تحقیقات خود برای تبدیل شدن به یک رهبر در هوش مصنوعی مولد باشیم.”

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید