فیزیوتراپی در منزل توسط خانم

    کد خبر :772374

یکی دیگر ازخدماتی که بسیاری از بیمارانی که خانم هستند به آن نیاز دارند، درمان توسط فیزیوتراپ خانم است. درخواست فیزیوتراپ خانم میتواند دلایل زیادی داشته باشد، بعضی بیماران با همجنس خود راحتتر هستند و بهتر ارتباط برقرار می کنند. فیزیوتراپی خانم ها بیشتر به موضوعات مربوط به سیستم تولید مثل زنان، بارداری و زایمان می پردازد. مشکلاتی که خانم ها به علت آنها نیاز به فیزیوتراپی پیدا می کنند عبارتند از: پوکی استخوان، درد لگن، دوره های قبل از زایمان و پس از زایمان و بی اختیاری ادرار. اگر خانم هستید و به دلایلی از قبیل جراحی، شکستگی، آسیب دیدگی یا کهولت سن، مراجعه به کلینیک درمانی برای شما سخت است میتوانید از خدمات فیزیوتراپی در منزل توسط خانم استفاده کنید که توسط مجموعه هوم کا ارائه می شود.

فیزیوتراپی در منزل در مراکز درمانی و هم در منزل خود فرد انجام میشود. اما عده ی زیادی از شما تمایل به استفاده از خدمات درمانی در منزل را دارید و هر کدام دلایل خاص خود را در برای این کار دارید. اگر میخواهید خدمات درمانی از قبیل فیزیوتراپی در منزل را دریافت کنید، به شما استفاده از خدمات درمانی مجموعه هوم کا را پیشنهاد می کنیم.  ما در تلاش هستیم که خدمات فیزیوتراپی در منزل را به صورت شبانه روزی به شما عزیزان ارائه دهیم. شما میتوانید با تماس با ما از جزئیات لازم در زمینه خدمات فیزیوتراپی در منزل  توسط خانم اطلاع پیدا کنید.

فیزیوتراپی در منزل توسط خانم برای رفع مشکل کمردرد

یکی از موثرترین راه ها برای درمان و جلوگیری از درد و آسیب فیزیوتراپی است. فیزیوتراپی عضلات را تقویت میکند و عملکرد عضلات را بهبود میبخشد. فیزیوتراپی باعث تسکین و از بین بردن درد میشود و خطر عود مجدد درد را کاهش میدهد. باتوجه به تشخیص فیزیوتراپ، روشهای متفاوتی برای درمان بیماران انجام میشود. فیزیوتراپیست ممکن است برای کاهش درد و رفع تورم  و التهاب، برنامهای را تهیه کند. اگر خانم هستید و میخواهید در منزل خودتان خدمات فیزیوتراپی توسط خانم را دریافت کنید، ما به شما استفاده از خدمات درمانی در منزل هوم کا را پیشنهاد میکنیم.

اهداف فیزیوتراپی در منزل توسط خانم

به منظور بهبود عملکردهای جسمی بیمار از طریق معاینه فیزیکی، تشخیص، پیش آگهی، آموزش بیمار، مداخله جسمی، توان بخشی از فیزیوتراپی استفاده میشود. انتخاب روش درمانی توسط فیزیوتراپیست‌ها انجام میشود. افراد در هر سنی می توانند از فیزیوتراپی استفاده کنند. فیزیوتراپی به بازیابی مشکلات مربوط به حرکت و عملکرد کمک میکند. فیزیوتراپی باعث کاهش درد و بهبودی میشود و آسیب طولانی مدت را کاهش میدهد.

تعداد جلسات فیزیوتراپی در منزل توسط خانم

فیزیوتراپی به پیشگیری از برخی از آسیب‌ها از جمله گرفتگی عضلات و اسپاسم عضلانی کمک میکند. فیزیوتراپی روی پروسه‌ی درمان نواحی آسیب دیدهی بدن قبل و بعد از عمل جراحی تاثیر میگذارد. جلسات و مدت زمان فیزیوتراپی در منزل به عوامل متخلفی بستگی دارد. فیزیوتراپیست قبل از شروع درمان با بررسی وضعیت بیمار و میزان آسیب و علت انجام فیزیوتراپی، تعداد جلسات فیزیوتراپی و روش های مورد استفاده را معین میکند. این جلسات متغیر و بیشتر یا کمتر از حد تعیین شده خواهند بود.

چه کسی باید برای فیزیوتراپی در منزل مراجعه کند؟

هر فردی در هر سنی میتواند احتیاج به فیزیوتراپی داشته باشد. اگر شما یا عزیزتان هر نوع پیچ خوردگی، آسیب دیدگی یا اختلال عضلانی را تجربه‌کرده‌اید، فیزیوتراپی میتواند برای سلامت جسمانیتان مفید باشد و باعث بهبودیتان شود. اگر هر یک از شرایط زیر را داشته باشید، میتوانید برای بهره بردن بیشتر از مزایا، فیزیوتراپی را انتخاب کنید.

  • کمردرد، گردن درد، درد شانه، ضعف عضلانی، بی ثباتی کتف، عدم تعادل عضلانی، هیپوتونی
  • درد مفصل: آرتروز، پوکی استخوان، لوپوس، بی ثباتی مفصل، بورسیت، مفاصل دژنراتیو، بیماریهای مفصلی مرتبط با سن.
  • آسیبهای مفصلی: کشیدگی مچ پا، زانو، آرنج، شانه، مچ دست و غیره، پارگی غضروف، مینیسک تحلیل رفته.
  • بهبودی از عمل جراحی: جراحی تاندون، تعویض مفصل زانو، جراحی رباط، جراحی آسیب نخاع، جراحی ترمیمی، جراحی دیسک.
  • مشکلات عصبی: سکته مغزی، بیماری پارکینسون، مننژیت، دیستروفی عضلانی.

کاربردهای فیزیوتراپی در منزل توسط خانم

  • فیزیوتراپی برای درمان بیماریها و اختلالات دستگاه عصبی مرکزی و محیطی؛
  • فیزیوتراپی در ارتوپدی؛
  • فیزیوتراپی برای بیماریهای روماتیسمی؛
  • فیزیوتراپی برای بیماریهای تنفسی؛
  • فیزیوتراپی برای جراحیها؛
  • فیزیوتراپی برای آسیبهای ورزشی؛
  • فیزیوتراپی برای مشکلات زنان و زایمان؛
  • فیزیوتراپی برای کودکان.

مزایای فیزیوتراپی در منزل توسط خانم

  • ارائه‌ی یک روش درمانی مخصوص؛
  • راحتی و آسایش بیمار؛
  • تسریع روند بهبودی بیمار؛
  • کمک و نظارت اعضای خانواده؛
  • صرفهجویی در زمان؛
  • مقرون به صرفه بودن.

 

برخی از انواع روشهای درمانی فیزیوتراپی در منزل توسط خانم

انواع روش‌های درمانی به منظور بهبود در عملکرد و تحرک و همچنین کاهش درد و التهاب استفاده میشوند. درمان‌گران مجموعه‌ی هوم کا از تکنیکهای متفاوتی برای درمان و بهبود مشکلات حرکتی استفاده میکنند. این روشهای درمانی توسط فیزیوتراپ خانم در منزل خودتان انجام میشود. برخی از روشهای درمانی مورد استفاده در فیزیوتراپی عبارتند از:

  • آب درمانی

استفاده از آب برای درمان بیماری یا حفظ سلامت از قدیم رواج داشته است. رایج‌ترین نوع آب درمانی در فیزیوتراپی استفاده از ورزش‌های آبی است. معمولاً از آب درمانی برای بهبود بیماری‌های روماتولوژیکی، ارتوپدی و اختلالات نورولوژیکی استفاده می‌شود.

  • لیزر درمانی

برای درمان آسیب‌های بافت عضلانی و بافت پیوندی از لیزردرمانی استفاده میشود. لیزر درمانی می‌تواند به کاهش خستگی عضلانی، تسکین درد و التهاب کمک کند و همچنین به فیزیوتراپیست اجازه می‌دهد که به راحتی بیمار را حرکت دهد و درد را کمتر احساس کند.

  • پد تحریک الکتریکی

تحریک الکتریکی پوست باعث کاهش درد ناشی از آسیب‌های ورزشی و سایر جراحت‌ها میشود. پدهای الکتریکی با اتصال به پوست باعث تحریک الکتریکی در این مناطق می‌شوند. این دستگاه سیگنال‌های درد را به مغز و نخاع ارسال می‌کند و درد عضلات را تسکین میدهد. این سیگنال‌ها می‌توانند تولید اندروفین را در بدن افزایش دهند.

  • درمانهای دستی

بخش عمده‌ای از درمانهای تخصصی توسط فیزیوتراپی، درمانهای دستی است که میتواند با جا اندازی و اصلاح عملکرد مفاصل به بهبود دردهای مزمن بیماران کمک کند. در مجموعه‌ی هوم کا، این درمان‌ها تحت نظر متخصص حرفهای و مجرب با مجهزترین امکانات انجام میشود.

  • نیدلینگ یا طب سوزنی

این تکنیک توسط برخی از فیزیوتراپیستها برای درمان درد عضله استفاده میشود. در این تکنیک از سوزنها برای تحریک بافت استفاده میشود. نیدلینگ باعث بازگشت الگوی حرکتی عضلات به حالت طبیعی میشود. با توجه به اینکه چه نوع دردی درمان می شود، سوزنها ممکن است به صورت عمیق یا سطحی قرار بگیرند.

  • درمان با شاک ویو

از روشهای غیر تهاجمی درمانی در فیزیوتراپی، شاک ویو تراپی است. در این روش از امواج صوتی پرقدرت استفاده میشود.

امواج صوتی شاک ویو برای درمان بیماریهای اسکلتی-عضلانی کاربرد زیادی دارد. امواج شاک ویو منجر به افزایش جریان خون در بخشهای آسیب دیده و تسریع در روند بهبودی و کاهش درد عضلات و مفاصل میشود.

  • تراکشن

روش دیگری که برای کشش ستون فقرات استفاده میشود، تراکشن است. در این روش، فشار از روی دیسک بین مهره‌ها که باعث بروز درد شده برداشته میشود و در درمان بیماری دیسک کمر، سیاتیک، گیر افتادگی اعصاب مورد استفاده قرار میگیرد.

  • حرارت درمانی

آسیب‌های ناشی از اسپاسم عضلانی می‌تواند با استفاده از حرارت درمانی بهتر شود. این کار توسط فیزیوتراپ انجام میشود و باعث افزایش تحرک مفصل و کاهش درد در تاندون، ماهیچه‌ها و رباط‌ها میشود. درمان با استفاده از حرارت درمانی می‌تواند این بافت‌ها را انعطاف پذیرتر کند.

  • یخ درمانی

به منظور کاهش تورم و التهاب از تکنیک یخ درمانی استفاده میشود. استفاده از یخ باعث تنگ شدن عروق خونی میشود و به همین دلیل به کاهش التهاب کمک میکند و باعث بهبود قابلیت تحرک مفاصل میشود.

هزینه فیزیوتراپی در منزل توسط خانم

یکی از مسائل مهم در حین درخواست دریافت خدمات فیزیوتراپی، هزینه خدمات فیزیوتراپی در منزل است. هزینهی خدمات فیزیوتراپی به عوامل مختلفی از قبیل مدت زمان و تعداد جلسات بستگی دارد. مجموعه هومکا از شرکتهای خدماتی است که بهترین خدمات را با مناسب‌ترین قیمت برای مشتریان خود فراهم کرده است تا امکان استفاده از این خدمات برای همه خانواده ها با هر سطح درآمدی وجود داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی هزینه ها می‌توانید به وبسایت هوم کا به آدرس www.homeca.ir مراجعه کنید یا با شماره 02191025595 تماس حاصل نمایید.

 

فیزیوتراپی در منزل توسط خانم با هوم کا

فیزیوتراپی گردن در منزل و سایر اعضا یکی از شیوه‌های ارائه خدمات فیزیوتراپی است که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. برای درمان بسیاری از بیماری‌ها و مشکلات ارتوپدی از روشها و تکنیکهای مختلف فیزیوتراپی استفاده میشود. فیزیوتراپی باتوجه به درخواست خود بیمار می‌تواند در منزل انجام شود. اگر میخواهید در منزل خودتان از خدمات فیزیوتراپی بهره ببرید با ما تماس بگیرید. اگر خانم هستید و نیاز به دریافت خدمات فیزیوتراپی توسط خانم را دارید، هوم کا در این زمینه به شما کمک کند و برای خدمات فیزیوتراپی در منزل از متخصصین خانم استفاده می‌کند. با هوم‌کا دیگر نگران دریافت خدمات فیزیوتراپی در منزل نباشید!

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید