فوت عابر پیاده در اتوبان چمران

    کد خبر :776903

علیرغم توصیه‌های مکرر و متعدد پلیس راهور فاتب در خصوص عدم تردد عابرین از عرض بزرگراه باز هم شاهد این کار از سوی عابرین پیاده و در نهایت بروز حوادث ناگوار هستیم.

سرهنگ احسان موُمنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب اظهار داشت:مقارن ساعت ۲۱:۴۰ شب گذشته، در مسیر بزرگراه چمران به شرق مقابل هتل استقلال، یکدستگاه خودروی سواری متواری که در این مسیر در حال حرکت بوده با عابر پیاده که در حال عبور از عرض بزرگراه بوده برخورد که متاُسفانه بر اثر شدت ضربه وارده این فرد در محل حادثه فوت می‌نماید.

مومنی افزود: بلافاصله پس از این حادثه عوامل منطقه ۲۳ پلیس راهور فاتب در محل حضور یافتند و ضمن ایمن سازی محل نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه اقدام نمودند.

وی گفت: با حضور عوامل کلانتری و استعلام مشخصات وسیله نقلیه متواری از دوربین‌های محدوده و همچنی نسبت اظهارات شاهدین، پرونده جهت رسیدگی به مرجع قضایی ارسال گردید.

به گزارش میزان، سرهنگ موُمنی توصیه نمود: عابرین پیاده در هنگام عبور از عرض معابر حتماً از گذرگاه‌های عابر پیاده و یا از پل‌های هوایی عابر پیاده استفاده نمایند تا شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید