فتح‌الله‌زاده: با پرسپولیس نمی‌شود شوخی کرد

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ ۱۲:۱۱
    کد خبر :960990
فتح‌الله‌زاده پرسپولیس

فتح الله زاده در واکنش به اینکه بعضی معقتدند با خروج لوکادیا، خیال استقلال راحت می‌شود، عنوان کرد: نه اصلاً اینطور نیست.

علی فتح الله زاده پیرامون قهرمانی آرژانتین در جام جهانی 2022 اظهار داشت: مسی جام جهانی خود را به خوبی پشت سر بگذارد و نشان داد خواستن، توانستن است. این وضعیتی که دارد تمام تلاشش را کرد. یک سال بود که مسی کیفیت خیلی زیادی نداشت و بازی خیلی خوبی ارائه نمی کرد اما در جام جهانی درخشید.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با تماشای میزبانی قطر در جام جهانی حسرت نکشید، تصریح کرد: نه تنها من بلکه جهان باید حسرت این میزبانی را بخورد. چرا که یک کشور آسیایی به این خوبی و با این کیفیت برگزاری جام جهانی را مدیریت کرد. نشان داد سطح مدیریت در آسیا خیلی بالا است.

مدیرعامل استقلال درباره برگزاری دربی پایتخت بدون حضور تماشاگران عنوان کرد: به هر حال.من استقلال و بازی را با تماشاگر دوست دارم. چون تماشاگران حضور ندارند شاید من هم به ورزشگاه نروم و از خانه بازی را تماشا کنم.

فتح الله زاده درباره شرایط استقلال در دربی گفت: شرایط استقلال خوب است و پول هم رسید. بچه ها خوب تلاش و تمرین می کنند تا بهترین نتیجه ممکن را در دربی کسب کنند.

وی در پاسخ به اینکه آیا در صورت پیروزی استقلال، به آبی پوشان پاداش می‌دهد، عنوان کرد: بله برای برد این مسابقه حتما پاداش تعیین می کنیم.

مدیرعامل استقلال درباره اینکه آیا برای برد استقلالی‌ها پاداش تعیین شده است، گفت: نمی دانم چه نتیجه ای کسب می شود اما کیفیت بازی تیم ما بالاست امیدوارم با دست پُر از زمین خارج شوند.

فتح الله زاده در واکنش به اینکه بعضی معقتدند با خروج لوکادیا، خیال استقلال راحت می‌شود، عنوان کرد: نه اصلاً اینطور نیست. پرسپولیس تیم بسیار قوی است و یک رقیب جدی برای ما محسوب می شود. اصلاً نمی شود با این تیم شوخی کرد. باید با تمام قدرت برای خوشحالی هواداران در زمین حاضر شد.

به گزارش ایلنا، وی درباره آخرین وضعیت طلب استراماچونی تصریح کرد:‌ از این سرمربی شماره حساب گرفتیم تا در چند قسط مطالبات او را پرداخت کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید