عربستان و عمان خواهان تقویت روابط تجاری هستند

    کد خبر :824572

سفیر عمان در ریاض اعلام کرد، روابط بین عمان و عربستان مستحکم است و مسقط به دنبال نزدیک کردن دیدگاه‌ها در خصوص بحران یمن است.

به نقل از خلیج آنلاین، فیصل بن ترکی آل سعید، سفیر عمان در ریاض در خصوص سطح اقتصادی خاطرنشان کرد، دو کشور عربستان و عمان روابط زیادی دارند و هر دو کشور خواهان تقویت روابط تجاری هستند.

وی در ادامه افزود، چشم‌انداز ۲۰۴۰ عمان و چشم‌انداز ۲۰۳۰ عربستان در بسیاری از برنامه‌ها و تبادل تجربیات و تخصص بین دو کشور با در نظر گرفتن ویژگی‌ها و خصوصیات هر کشور، با یکدیگر در ارتباط هستند.

فیصل بن ترکی آل سعید همچنین تصریح کرد، سامانه‌های اقتصادی کشورهای شورای همکاری خلیج فارس به طور کلی مشابه یکدیگر هستند و دستگاه‌های دولتی کشورهای عضو این شورا طبق آن برای دستیابی به تکامل اقتصادی عمل می‌کنند.

وی گفت، عربستان در حال حاضر در عمان سرمایه‌گذاری‌هایی انجام داده است و دو کشور جهت بالابردن سطح مبادلات تجاری تلاش می‌کنند.

سفیر عمان در ریاض نیز اظهار کرد، برادران سعودی خواهان تقویت سرمایه گذاری‌ها در عمان به صورت گسترده‌تر هستند آن هم در سایه اصلاحات صورت گرفته توسط این کشور در سطح قانونگذاری، بهبود فضای کسب و کار، تسهیلات عالی برای حمایت و تحریک اقتصاد ملی.

منیع: ایسنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید