عاشقانه‌های مجید اخشابی مردادماه منتشر می‌شود

    کد خبر :577292

خواننده و آهنگساز موسیقی پاپ در تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های خود از انتشار چند قطعه عاشقانه در مرداد ماه سال جاری و ابداع یک متد آموزشی حوزه موسیقی در قالب چند جلد کتاب خبر داد.

مجید اخشابی خواننده، نوازنده و آهنگساز موسیقی با اشاره به تازه ترین فعالیت‌های موسیقایی خود بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که از قبل انجام گرفته بود به سفارش دست اندرکاران جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) قطعه‌ای با عنوان «زیارت» با ترانه روزبه بمانی و آهنگسازی و خوانندگی بنده در مراسم اختتامیه این رویداد به شیوه «آکاپلا» اجرا و تقدیم به ساحت حضرت امام رضا (ع) شد.

وی ادامه داد: در کنار فعالیت‌هایی که در حوزه آموزش و پژوهش هم چند قطعه جدید در قالب‌های عاشقانه آماده شده که مردادماه امسال به تفکیک زمان‌بندی که برای آن در نظر گرفته‌ایم به شکل مستقل منتشر شده و در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت. این قطعات غیر از انتشار در فضای مجازی از شبکه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی نیز پخش خواهد شد.

به گزارش مهر ،این خواننده در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: سلسله کتاب‌های آموزشی را در باب موسیقی تالیف و گردآوری کرده‌ام که به‌زعم خودم متد و شیوه‌های جدیدی در حوزه آموزش موسیقی است که مشغول پیاده‌سازی و آزمایش آن هستنم و خوشبختانه در همین مدتی که روی این پروژه کار کرده‌ام، با واکنش‌های بسیار مثبتی مواجه شده‌ام که نتیجه آن فراگیری سریع‌تر هنرجویان با مهارت‌های مقدماتی نوازندگی و خوانندگی است و امیدوارم بتواند در قالب چند مجموعه نوشتاری در دسترس علاقه مندان موسیقی قرار گیرد.

اخشابی عنوان کرد: هم اکنون مشغول اجرا، پیاده‌سازی و تنظیم این متدهای آموزشی هستم که واقعاً کار سخت و دشواری است اما خوشبختانه فضای کار به گونه‌ای است که انگیزه فراوانی برای اجرای این متد آموزشی دارم و امیدوارم به زودی شاهد انتشار آن‌ها در قالب کتاب‌های چند جلدی باشم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید