عادل فردوسی‌پور گزارشگر فینال پرسپولیس – اولسان هیوندای

  • آرشیو
  • جمعه ۲۸ آذر ۱۳۹۹ ۱۱:۵۸
    کد خبر :770290

گزارشگر سرنشاس ایرانی روز شنبه پس از غیبت طولانی مدت برای گزارش بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا به عرصه مورد علاقه‌اش بازمی‌گردد.

در مرحله نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲‌۰‌۲‌۰ تیم‌های پرسپولیس از ایران و اولسان هیوندای از کره جنوبی به میزبانی ورزشگاه الجنوب قطر به مصاف هم خواهند رفت و نتیجه بازی فردا قهرمان جدید قاره کهن را معرفی می‌‌کند.

در بین میهمانان سرشناس و مطرح برای تماشای این بازی در قطر مانند جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا، برای فوتبالدوستان ایرانی این بازی یک اتفاق ویژه‌ای را به همراه دارد که مدت‌ها در‌ انتظار آن بودند.

روز گذشته که روزنامه ایران ورزشی از احتمال بازگشت عادل فردوسی پور به عنوان گزارشگر در بازی پرسپولیس و اولسان هیوندای خبر داد، هیجان بازگشت این مرد محبوب برای علاقه‌مندان به فوتبال دوباره زنده شد. ظاهراً پس از اینکه ویزای محمدحسین میثاقی، مجری برنامه فوتبال برتر برای سفر به قطر صادر نشد این پیشنهاد پیش روی فردوسی پور قرار گرفت و او هم پس از مدت‌ها دوری از گزارشگری بازگشت، آن هم در این جدال حساس را پذیرفت.

از این رو فردوسی پور که ویزای سفرش آماده شده بود بامداد امروز با پرواز مستقیم به دوحه تهران را به مقصد قطر ترک کرد تا برای گزارش زنده این بازی از طریق پخش زنده صفحه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا آماده شود. فردوسی‌پور قرار است با همکاری صفحه AFC به فارسی این بازی را گزارش کند.

به گزارش ایلنا، فردوسی پور پس از پایان فعالیت برنامه ۹۰ در شبکه سوم سیما در هیچ یک از مسابقات داخلی و خارجی گزارشگری را برعهده نداشته است. آخرین بار عادل بازی پرسپولیس – پاختاکور را در ۱۴ اسفند دو سال پیش گزارش کرد و آخرین گزارش فوتبال خارجی او هم ۲۲ اسفند سال ۹۷ با گزارش دیدار تیم محبوبش لیورپول مقابل بایرن مونیخ بود.

صفحه رسمی AFC به فارسی با انتشار پوستر فوق نوشت:«عادل فردوسی پور فینال را برای شما گزارش می کند! جایی نروید و بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ را به طور زنده و با گزارش اختصاصی عادل فردوسی پور از صفحه فارسی اینستاگرام AFC ببینید.»

عادل فردوسی با دوری از فعالیت در صدا و سیما شب گذشته اولین قسمت از فصل جدید برنامه فوتبال ۱۲۰ را روی آنتن زنده شبکه ورزش پخش کرد و سپس راهی قطر شد. او اخیرا همراه با تیم رسانه ورزش عنوان قهرمانی جام حِرَف را از آن خود کرد و گل قهرمانی را هم خود فردوسی پور به ثمر رساند. فردوسی پور درباره فینال لیگ قهرمانان آسیا گفته بود: به عنوان نماینده فوتبال کشورمان دوست دارم پرسپولیس نتیجه خوبی بگیرد و قهرمان شود. بازی بسیاری سختی است و تیم کره ای تیم بزرگی است اما امیدوارم با غیرت بچه‌ها پرسپولیس برنده باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید