ضربه وزارت اطلاعات به شبکه وابسته به رژیم صهیونیستی در آذربایجان غربی

  • سیاسی
  • یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ۱۰:۱۲
    کد خبر :895109
ضربه وزارت اطلاعات به شبکه وابسته به رژیم صهیونیستی در آذربایجان غربی

مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی ‌شنبه‌شب در هفتمین نشست صمیمی با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی این استان افزود: این شبکه جاسوسی با اجیر کردن اراذل و اوباش در تلاش بود تا اقدامات خرابکارانه‌ای در داخل خاک ایران داشته باشد که با هوشیاری نیروهای امنیتی، این تهدیدات خنثی و ضربه لازم به شبکه وارد شد.

وی ادامه داد: اراذل و اوباش اجیر شده توسط سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی در این شبکه صرفا بخاطر پول جذب آن شده و قصد خرابکاری داشتند.

این مقام امنیتی با اعلام اینکه آذربایجان‌غربی استانی برتر در بحث مقابله با اراذل و اوباش است، اظهار کرد: پیش‌تر نیز اعلام کرده‌ایم اراذل اوباش و آنانی که امنیت مردم و جامعه را تهدید می‌کنند یا باید بمیرند، یا مجروح و یا تسلیم قانون شوند.

وی تاکید کرد: منظور ما از اراذل اوباش فقط مختص معنای عام آن یعنی برهم زنندگان نظم عمومی و ما امنی در جامعه نیست بلکه افرادی را که در مباحث اقتصادی، مرزی، سیاسی و امنیتی تهدید کننده جامعه باشند و مردم را دچار استرس کنند، اراذل و اوباش تلقی می‌کنیم.

وی محور اقدامات وزارت اطلاعات را فساد ستیزی، ظلم ستیزی و تبعیض ستیزی عنوان کرد و گفت: حفظ امنیت و منافع ملی برای ما اولویت بالایی دارد.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی با اشاره به نقش رسانه‌ها در مدیریت افکار عمومی اظهار کرد: رسانه‌ها باید با شفاف سازی و ورود کارشناسی خود به مباحث، اجازه سوء استفاده را به بیگانگان ندهند.

وی در ادامه توضیحاتی در رابطه با برجام ارائه داد و افزود: خط قرمزهایی از طرف ایران در رابطه با برجام مطرح است که امیدواریم به جمع بندی مثبتی برسد؛ اما باید اعلام کنیم که تامین منافع ملی برای تیم مذاکره کننده در اولویت قرار دارد.

وی یادآور شد: دولت حرکت چرخ‌های اقتصادی کشور را به برجام گره نزده و در همین شرایط سخت تحریمی نیز صادرات نفت انجام می‌شود البته در حاشیه برجام گشایش‌هایی اتفاق افتاده که باید آرام آرام در زندگی و معیشت مردم نمایان شود.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی در رابطه با پرونده‌های تخلفات برخی مدیریت شهری در این استان نیز گفت: این پرونده دوره دادرسی خود را طی می‌کند و همزمان در دادگاه نیز پیگیری می‌شود.

وی ادامه داد: البته اینکه افرادی در این پرونده با وثیقه آزاد هستند، دلیل بر محکومیت آنان نیست و روند دادگاه باید طی شود.

وی تاکید کرد: دستگیری مرتبطین با این پرونده‌ها طی روزهای آتی نیز ادامه خواهد داشت.

این مقام امنیتی در رابطه با تیم داری حوزه ورزش توسط شهرداری ارومیه و هزینه از بیت‌المال برای این بخش افزود: تاکنون میلیاردها تومان برای باشگاه والیبال شهرداری ارومیه هزینه شده که هیچ دستاوردی برای آنها نداشته است؛ آیا این حیف و میل کردن بیت المال نیست.

وی ادامه داد: بهتر نبود این هزینه برای تسریع در خدمات رسانی به مردم انجام شود و بخش خصوصی برای حمایت از ورزش به عرصه بیاید.

مدیرکل اطلاعات آذربایجان‌غربی با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت امام زمان (عج) به مردم این نوید را داد که طی روزهای آینده دستاوردی عظیم از اقدامات سربازان گمنام از طریق رسانه‌های ملی منتشر خواهد شد.

به گزارش ایرنا، در این نشست صمیمی، اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی استان آذربایجان غربی نیز در خصوص انتظارات خود از دستگاه امنیتی و دغدغه‌هایشان در حوزه های اجتماعی، فرهنگی ، سیاسی و ورزشی استان مطالبی را مطرح کرده و از مدیرکل اطلاعات استان خواستند در این خصوص ورود کرده و موضوعات مطرح شده و دغدغه‌های اصحاب رسانه را به اطلاع مدیران و مسوولان اجرایی استان برساند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید