منتظرم تا به من بازی برسد و خودم را نشان دهم

صیادمنش: خبر بازگشتم به استقلال دروغ است

  • ورزشی
  • دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹ ۱۱:۴۷
    کد خبر :726531

 الهیار صیادمنش با انتشار ویدئویی اعلام کرد برخلاف شایعات مطرح‌شده هیچ برنامه‌ای برای جدا شدن از فنرباغچه و بازگشت به استقلال ندارد:«از تمام کسانی که تولدم را تبریک گفتند بی‌نهایت تشکر می‌کنم، از پیام‌های شما کلی انرژی گرفتم. از روزی که به فنرباغچه آمدم طبیعی است وقتی بازیکن به یک سطح بالاتر می‌آید یکی دو سال زمان می‌برد تا با شرایط وفق پیدا کند. من هم از این قانون جدا نیستم و در این شرایط خیلی خبرها منتشرشده است که این بازیکن، بازیکن خوبی نیست و من را نمی‌خواهند و شرایط خوبی ندارم و در فکر بازگشت به ایران هستم. خیلی از رسانه‌ها با احساسات هواداران بازی می‌کردند برای جذب ممبر و دیده شدن، خیلی خبرهای کذب منتشرشده است که این بازیکن قرار است برگردد و می‌خواهند من را از فنرباغچه بیرون کنند.»

مهاجم سابق استقلال می‌گوید در این مدت هیچ مصاحبه‌ای انجام نداده است و هر صحبتی که از او منتشرشده کذب محض است:«من در این مدت هرگز حرفی نزدم و نخواستم با احساسات هواداران بازی کنم. هرگز هیچ اظهارنظری در مورد بازگشت یا شرایطم انجام ندادم و هرچه از قول من منتشر شد دروغ بود.»

به گزارش ایلنا،صیادمنش در مورد بازی در فنرباغچه می‌گوید برای اینکه در تیم جدیدش جا بیافتد به یکی دو سال زمان نیاز دارد از حالا انتظار بازی کردن و فیکس شدن ندارد:«فنرباغچه باشگاه بزرگی است که بازیکنان سطح اول دنیا در آن بازی می‌کنند. طبیعی است یک یا دو سال زمان می‌برد تا با شرایط وفق پیدا کنم. اینکه بازی نمی‌کنم دلیل نمی‌شود از شرایط بدنی خوبم عقب‌مانده باشم، تمرینات خیلی خوبی انجام می‌دهم و بدنم خیلی آماده است. هر زمان به من بازی برسد شک نکنید که خودم را نشان می‌دهم و در این موردتردید ندارم. من می‌خواستم توضیحاتی بدهم تا مردم در جریان اخبار کذبی که در مورد من می‌گویند باشند.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید