صف‌های خرید و فروش سهام در ۲۲ دی

    کد خبر :878597
صف‌های خرید و فروش سهام در ۲۲ دی

شاخص کل بورس تهران، امروز چهارشنبه (۲۲ دی) در ابتدای معاملات با اُفت ۱۲۰ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۳۴ هزار واحدی قرار گرفت.

در ساعت ۹:۴۵ شاخص کل بورس با رشد ۱۰ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۳۴ هزار و ۷۱۴ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۵۰۱ واحد در ارتفاع ۳۵۳ هزار و ۹۱۳ واحدی قرار گرفت.

سه نماد شبندر، خودرو و غکوروش بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق داشتند. خودرو، خگستر و شپنا سه نماد پرتراکنش بازار بورس در این دقایق هستند.

شاخص فرابورس نیز با ۱۴ واحد رشد در ارتفاع ۱۸ هزار و ۷۹ واحدی قرار گرفت. سه نماد سمگا، حسیر و سدبیر نیز پرتراکنش‌ترین‌های فرابورس در این دقایق هستند.

در ساعت ۱۱:۱۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۶۸۲ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۳۵ هزار و ۳۸۵ واحدی قرار گرفت. تا به این ساعت ارزش بازار ۵ هزار و ۳۵۱ میلیارد تومان، ارزش معاملات ۱ هزار و ۳۱۵ میلیارد تومان و حجم معاملات ۲ هزار و ۳۵۹ میلیارد سهم است.

نماد‌های تاثیرگذار نیز به ترتیب نوری، شپدیس و شبندر و بیشترین حجم معاملات نیز به ترتیب به سهام خودرو، خگستر و خساپا متعلق است.

در ساعت ۱۲:۰۵ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۲۸۴ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۳۴ هزار و ۹۸۷ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد‌ی ۸۷۸ واحد در ارتفاع ۳۵۴ هزار و ۲۹۰ واحدی قرار گرفت. سه نماد نوری، تاپیکو و شفن نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق گذاشته‌اند.

خودرو پرتراکنش‌ترین نماد بازار است

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۲۴ واحد در ارتفاع ۱۸ هزار و ۸۹ واحدی قرار گرفت. سه نماد آریا، فرابورس و صبا نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس داشته‌اند. سمگا نیز پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است. در این دقایق ۷۷ نماد در صف خرید و ۷۱ نماد در صف فروش هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید