شیائومی عرضه اندروید ۱۱ برای Mi A3 را متوقف کرد

  • آرشیو
  • چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ ۱۶:۴۷
    کد خبر :775210

شیائومی به دلیل مشکلات متعدد، عرضه اندروید ۱۱ برای Mi A3 را متوقف کرده است. این اتفاق در زمان عرضه اندروید ۱۰ برای این گوشی هم رخ‌ داده بود.

به نظر می‌رسد تاریخ یک بار دیگر تکرار شده است. شیائومی چهار بار تلاش کرد نسخه‌ای از اندروید ۱۰ برای Mi A3 عرضه کند که گوشی‌ها را خراب نکند و باگ اساسی و بزرگی به وجود نیاورد. حالا این اتفاق برای اندروید ۱۱ رخ ‌داده است. به گزارش GSMArena، عرضه اندروید ۱۱ برای Mi A3، در مواردی باعث خرابی آن شده است.

به گزارش زومیت، به دلیل مشکلات پیش‌آمده، شیائومی روند عرضه اندروید ۱۱ برای این Mi A3 را متوقف کرده و اعلام کرده است گوشی‌هایی که با این به‌روزرسانی خراب شده‌اند تعمیر خواهد کرد؛ حتی اگر مدت‌ وارانتی آن‌ها به پایان رسیده باشد. البته برای بسیاری از گوشی‌هایی که با این مشکل روبه‌رو شده‌اند، این امکان وجود ندارد؛ بسیاری از کاربرانی که به این مشکل دچار شده‌اند، به مرکز رسمی خدمات پس از فروش شیائومی دسترسی ندارند و هنوز مشخص نیست باید چگونه این مشکل را برطرف کنند. کاربرانی که در کانادا، آرژانتین، پاکستان، آلبانی و بسیاری از کشورهای دیگر با این مشکل مواجه شده‌اند، از دسترسی به خدمات شیائومی محروم هستند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید