شماره تماس سمساری در جنوب تهران

    کد خبر :929293

سمساری در جنوب تهران به جایی می گویند که در آن لوازم دست دوم خرید و فروش می شوند . اکثر مردم حداقل یک بار به سمساری مراجعه کرده اند .هنگامی که نیاز است کالایی با قیمت مناسب خریداری کنند و یا زمانی که نیاز باشد وسایل منزل و اداره را تعویض کنند اولین محلی که به ذهنشان می رسد سمساری می باشد. با دقت داشتن به کمبود وقت و ترافیک در سطح شهر تهران پیدا کردن سمسار گاهی اوقات کاری دشوار و زمان بر خواهد بود اما نیازی نیست نگران آن موضوع شوید فقط باید با ما تماس بگیرید تا در کوتاهترین زمان ممکن در هر جای تهران که هستید به محل مورد نظر شما بیایم و کالای شما را با قیمت مناسب خریداری نماییم.

تماس با سمساری جنوب تهران: 09122981306

سمساری یکی از شغل هایی بوده که هر شخصی به سراغ آن نمی‌رود، ولی خیلی از افرادی که وارد این شغل شده‌اند توانسته‌اند وضعیت مالی خود را تا حد زیادی بهبود ببخشند. اگر این شغل درآمدی نداشت یا درآمدش کم بود افراد زیادی وارد این شغل نمی‌شدند و به طبع اتحادیه‌ای هم برای سمساران وجود نداشت. شغل سمساری یک شغل واسطه‌گری است و باید یک کالایی را از یک فرد خریداری کنند و به فرد دیگری به فروش برسانند، اما این شغل با سایر مشاغل یک تفاوت اساسی دارد و آن قیمت کالاهایی است که رد و بدل می‎‌شود. در این گزارش قصد داریم تا همه خوب و بد این شغل را برایتان روی دایره بریزیم.

سمسار چه کسی است؟

♦ سمسار یعنی شغل همه‌فن‌حریف‌ها

♦ سمسار فردی است که مهارت آن به آشنایی با یک وسیله خاص محدود نمی‌شود.

♦ سمساران همیشه با تمامی لوازم منزل و اداره آشنایی دارند همه مارک‌ها را می‌شناسند و به خوبی از ارزش واقعی اجناس مطلع‌اند، به خریدوفروش این اجناس می‌پردازد.

البته نوع سمساری های ایرانی با سمساری های دیگر کشور ها متفاوت است. برای مثال «پاون شاپ» نوعی از سمساری در بعضی کشورهای عمدتاً غربی می باشد که در قبال دریافت کالا به صورت امانت، پول نقد به عنوان وام مدت دار در اختیار فرد قرار می دهند.

در خرید و فروش کالای دست دوم در شهر باید مجوز وجود داشته باشد در غیر اینصورت این نوع خرید و فروش غیرقانونی تلقی شده و پیگرد قانونی دارد.

شماره تماس سمساری در یوسف آباد تهران

سمساری محلی است که در آن کالاهای دسته دوم به فروش می رسد و در حال حاضر به دلیل گرانی اجناس و لوازم منزل ، تعداد زیادی از مردم به خرید از سمساری ها و لوازم دسته دوم روی آورده اند. یکی از مهمترین دلایل آن نیز این است که می توانند با قیمت مناسب و پایین لوازم خود را تهیه کنند.

تماس با سمساری یوسف آباد تهران: 09122981306

مشاهده وب سایت

خریدار انواع فرش در یوسف آباد

سمساری صابری با سال ها تجربه خریدار انواع فرش در یوسف آباد با بالاترین قیمت میب اشد. با ما در تماس باشید.

راه های خرید و فروش لوازم دست دوم در سمساری جنوب تهران

وقتی که اجناس قدیمی برای فروش دارید و سریعا احتیاج به پول نقد دارید ، می توانید به روش اینترنتی به نزدیکترین سمساری  محل زندگی  خود اطلاع بدهید . شما می توانید اینکار را به روش آنلاین انجام دهید. در حالیکه به فروش به روش  آنلاین علاقه ای ندارید و یا اینکه نمی خواهید هیچگونه هزینه ای برای فروش اینترنتی پرداخت کنید ،  فروش به صورت محلی شما را از پرداخت هزینه و کلیه مشکلات مرتبط به بسته‌بندی و حمل و نقل حفظ می‌کند و البته در بعضی موارد ، فروش محلی مانع نگرانی ما در مورد حمل و نقل کالاهای شکستنی می شود . پیش از اینکه نزد یک سمسار بروید ، داشتن اطلاعات کافی درمورد فروش کالاهای قدیمی، از جمله کالاهایی که شما قصد فروش آن را دارید این اطلاعات می‌تواند شما را در داشتن یک معامله ی رضایت بخش یاری نماید.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید