خداحافظی شاگردان آلکنو از لیگ قهرمانان اروپا

  • آرشیو
  • پنجشنبه ۵ فروردین ۱۴۰۰ ۱۰:۳۸
    کد خبر :795683

تیم والیبال زاکسای لهستان در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا موفق شد تیم زنیت کازان روسیه را از پیش رو بردارد.

شب گذشته مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در حالی آغاز شد که ۲ تیم زنیت کازان و زاکسا به مصاف هم رفتند. در بازی اول، تیم والیبال زاکسا موفق شده بود ۳ بر ۲ زنیت کازان که هدایت آن به عهده ولادیمیر آلکنو است را شکست دهد. در بازی شب گذشته شاگردان آلکنو با پذیرش دومین شکست مقابل تیم لهستانی زاکسا، از صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا باز ماندند.

‌زنیت در بازی نخست میزبان زاکسا بود و علی‌رغم پیروزی در ۲ سِت نخست، اما نتیجه را سه بر ۲ به حریف خود واگذار کرد. زنیت در بازی برگشت تلاش بسیاری کرد و در یک جدال سنگین موفق شد زاکسا را شکست دهد تا سرنوشت بازی به گُلدِن سِت برود.

شاگردان آلکنو در سِت نخست ۲۵ بر۱۷ پیروز شدند. در ادامه سِت‌های دوم و سوم را ۲۵ بر۱۶ و ۲۵ بر ۲۱ واگذار کردند. اما آبی‌پوشان زنیت پا پس نکشیدند و در جدالی نفس‌گیر، زاکسا را در سِت چهارم و پنجم ۳۰ بر۲۸ و ۲۰ بر ۱۸ مغلوب کردند.

در گُلدِن سِت، این شاگردان گربیچ بودند که از همان ابتدا بازی را بهتر آغاز کرده و پیش افتادند. زنیت در ادامه توانست در امتیاز ۱۴ بر ۱۳ اختلاف را به حداقل برساند، اما تلاش آن‌ها بی‌ثمر بود تا با شکست ۱۵ بر۱۳ وداع تلخی داشته باشند.

ماکسیم میخائیلوف با ۲۷ امتیاز بهترین بازیکن زمین در این دیدار بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم زنیت کازان پس از ناکامی در جام حذفی روسیه و لیگ قهرمانان اروپا، برای تنها جام باقیماند‌ی فصل می‌جنگد تا با قهرمانی در لیگ روسیه، فصل ۲۰۲۰/۲۱ را با قهرمانی به اتمام برساند و آلکنو نیز با قهرمانی از این تیم خداحافظی کند. او پیش از این اعلام کرده بود که پس از پایان فصل باشگاهی، فارغ از هر نتیجه‌ای زنیت کازان را ترک می‌کند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید