سوزوکی و کانسپت هایش در نمایشگاه خودروی توکیو

    کد خبر :454869

سوزوکی که این روزها در باد موفقیت فروش بالای جیمنی قرار گرفته است قصد دارد در جریان نمایشگاه خودرو توکیو چندین مفهومی بر پایه این آفرود کوچک را رونمایی کند که در حقیقت نسخه های تیونینگ شده این جیپ ژاپنی به منظور آفرود گردی است.

اولین خودروی مفهومی سوزوکی جیمنی سوروایو نام دارد و بر اساس نسخه ژاپنی این خودرو طراحی شده است از این رو خودروی مورد نظر از پیشرانه 3 سیلندر 0.66 لیتری بهره می برد و بنابراین در کلاس Kei کارها قرار می‌گیرد. همچنین همانطور که از نام و ظاهر خودرو بر می آید برای شرایط سخت مهیا شده اما فقط با 63 اسب بخار.

به گزارش پردیس خودرو، از جمله ویژگی‌های شاخص جیمنی سوروایو می‌توان به محافظ چراغ‌های جلو، سپر جلوی فولادی با وینچ و قلاب بکسل، رول کیج بیرونی، حذف شیشه عقب و رینگ‌ها و لاستیک‌های آفرود اشاره نمود.

دومین کانپست سوزوکی در این نمایشگاه باز هم بر پایه جیمنی است اما اینبار نسخه سیرا آن مورد بهره برداری قرارگرفته است. از همین رو نام این کانسپت سیرا پیکاپ استایل نام دارد.سیرا مدل پهن و بزرگتری جیمنی است که در بازار های جهانی با پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری عرضه شده است. این پیکاپ کوچک دارای جلوپنجره‌ی همرنگ با بدنه، سپر جلوی خشن با قلاب‌های بکسل و چراغ‌های LED اضافی نصب شده روی سقف می‌باشد.

البته سوزوکی قصد دارد در جریان این نمایشگاه کانسپت سوئیف اسپورت Yellow Rev را نیز رونمایی کند که رنگ زرد تنها مشخصه آن است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید