سورپرایز نخواستیم آقای وزیر!/ واکنش‌های تلخ و طنزی که کاربران به وعده آذری جهرمی دادند

    کد خبر :657820

گروه اجتماعی بازتاب: موج واکنش‌های کاربران از روز گذشته پیرامون اظهارات آذری جهرمی که گفته است روز پنجشنبه برای مردم سورپرایز دارم، بسیاری از صفحات اجتماعی را درنوردیده است.

 

محمدجواد آذری جهرمی در سومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند که دیروز در سالن همایش‌ بین‌المللی برج میلاد برگزار شد اظهار کرد: ان‌شاءالله پنجشنبه این هفته سورپرایز برای مردم دارم که آن را در همان روز اعلام خواهم کرد.

 

کاربران که تجربه دو تا سه‌هفته‌ای قطع شدن اینترنت و عدم دسترسی به سایت‌های و سرویس‌های خارجی را دارند، به‌شدت نسبت به این گفته‌های وزیر ارتباطات موضع گرفته و تا حدودی از قطع شدن مجدد اینترنت ترسیده‌اند. برخی نیز نوید رفع فیلتر تلگرام را داده‌اند، هرچند این خبر سریعاً تکذیب شد. این افراد همیشه درصحنه شبکه‌های اجتماعی، به این صحبت آذری جهرمی با هشتگ‌های سورپرایز و وزیر واکنش‌های متفاوتی با درون‌مایه طنز، جدی و حتی تلخ داده‌اند.

 

محمد عابدینی: وزیر ارتباطات گفته پنجشنبه یک سورپرایز برای مردم دارد. برادر هنوز جای سورپرایز قبلیتون خوب نشده!

 

 

شهرام بزرگی: قطع اینترنت که دیگه سورپرایز حساب نمی‌شه؛ فکر کنم این‌دفعه می‌خوان کلاً سیمکارت‌ها رو قطع کنن!

 

 

فاطمه بانو: به نظرتون سورپرایز جناب وزیر برای پنجشنبه چی میتونه باشه؟ خودم: فیلتر اینستا شایدم سهمیه بندی اینترنت.

 

 

مجتبی آستانه: وزیر ارتباطات باز قول سورپرایز داده که قراره پنجشنبه و از طریق شبکه‌های اجتماعی اعلام کنه. خبر خوب قبلیش که پرتاب ماهواره بوده و ناموفق؛ خدا این یکی رو بخیر کنه…

 

 

مهدی شیخ زاده: وقتی در مورد بنزین صراحتا گفتین گرون و سهمیه بندی نمیشه ولی شبانه هم سهمیش کردین هم سه برابر گرون شد؛ طبیعیه سورپرایز جناب وزیر که ازش با حدس‌هایی مثل رایگان شدن ترافیک داخلی یاد میشه، برای مردم قطعی اینترنت تلقی بشه. مردم حسابی ترسیدن؛ خدا قوت.

 

 

علی اسماعیلی: زیاد خوشحال نباشید خبر خوش آذری جهرمی رفع فیلتر تلگرامه. داداش زحمت نکش خودمون فهمیدیم.

 

 

انتهای پیام/#

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید