سهام کنتورسازی امروز نقد می‌شود

    کد خبر :196177

وزیر اقتصاد و دارایی ضمن تاکید بر صیانت از حقوق سهامداران گفت: امروز چهارشنبه20دی ماه سهامداران کنتورسازی که تا 2هزار سهم دارند می‌توانند سهام خود را بفروشند.

وزیر اقتصاد و دارایی با تاکید بر لزوم شفاف سازی و کاهش زمان توقف نمادها از رسیدگی به چند نماد بانکی متوقف خبر داد.

مسعودکرباسیان که در گفتگوی ویژه خبری دیشب حضور داشت ضمن اظهار خوشبینی به آینده بازار سرمایه ، اعلام کرد که با توجه به ظرفیت تقاضای بوجود آمده در بورس باید عرضه ها را افزایش دهیم.

وی در ادامه افزود با توجه به قولی که از ابتدای مسولیت در رابطه با حداقل نمودن بازه توقف تا بازگشایی نمادها دادام، تا به امروز تقریبا تعداد نمادهای بسته به کمتر از نصف کاهش پیدا کرده است همچنین از 8 نماد متوقف بانکی 4 نماد بازگشایی شده است اما برخی نمادها به دلایل حقوقی همچنان بسته هستند.

وزیر اقتصاد در ادامه بحث به موضوع کنتورسازی و نحوه نقد شدن سهام این شرکت پرداخت.وی گفت: در تاریخ چهارشنبه 20 دیماه سهامداران می توانند حداکثرتا 2هزار سهم خود را بفروشند و ما بقی تعهدات به سهامداران پس از فروش دارایی ها و پرداخت بدهی های شرکت انجام خواهد شد و تلاش وزارت اقتصاد و سازمان بورس بر احقاق حقوق کامل سهامداران است و ما اجازه نخواهیم داد که اعتماد در بورس از بین برود.

به گزارش اقتصادآنلاین،وی همچنین در پاسخ موضوع سهام عدالت مطرح نمود که شرکت های حاضر در سهام عدالت برای سال مالی 95، پانزده درصد سود پس از کسر مالیات شناسایی کرده اند. همچنین این شرکت ها پس از برگزاری مجامع مجاز هستند حداکثر ظرف مدت 8ماه این سود را پرداخت کنند.پیش بینی می شود که سود شناسایی شده مجموع شرکت های سهام عدالت بالغ بر 3800میلیارد تومان باشد که از این مبلغ تا کنون 1200میلیارد تومان از این شرکت ها بعنوان سود وصول شده است که از امروز مرحله اول واریز سود سهام عدالت آغاز شد که تلاش بر آن است که این سود تا اوایل سال آتی به صورت کامل به حساب مردم واریز شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید