سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در دوم آذر ماه

    کد خبر :864145
سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در دوم آذر ماه

شاخص کل بورس تهران، امروز سه شنبه (دوم آذرماه) در ابتدای معاملات با رشد یک هزار و ۵۹۱ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۴۰۸ هزار واحدی قرار گرفت.

در ساعت ۹:۵۰ دقیقه شاخص کل بورس با افت ۲ هزار و ۴۳۸ هزار و احد بر روی پله یک میلیون و ۴۰۴ هزار واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با افت ۶۸۶ واحد بر روی پله ۳۸۶ هزار و ۲۴۶ واحد قرار گرفت. سه نماد شستا، فولاد و شبندر بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس در این دقایق بازار داشته اند.

نماد شستا نیز پرتراکنش‌ترین نماد در بورس است.

شاخص کل فرابورس نیز با رشد ۴ واحد بر روی پله ۲۰ هزار و ۱۹۲ واحد قرار گرفت. سه نماد شگویا، سمگا و فرابورس تاکنون بیشترین تاثیر را بر شاخص کل فرابورس داشته اند. فجهان نیز پرتراکنش‌ترین نماد فرابورس در این دقایق است.

در ساعت ۱۰:۳۰ شاخص کل با افت ۲ هزار و ۳۴۷ واحد بر روی پله یک میلیون و ۴۰۴ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با افت هزار و ۷۲ واحد بر روی پله ۳۸۵ هزار و ۸۶۰ واحد قرار گرفت.

نماد شستا پرتراکنش‌ترین نماد در این دقایق در بورس است. سه نماد شستا، فولاد و پارس بیشترین تاثیر را در این لحظات بر شاخص کل بورس گذاشته اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص کل فرابورس نیز با افت ۲ واحدی بر روی ارتفاع ۲۰ هزار و ۱۸۵ واحدی قرار گرفت. سه نماد شگویا، سمگا و فرابورس نیز بیشتر تاثیر را بر شاخص کل فرابورس گذاشته اند. تا به این لحظه ۴۲ نماد در صف خرید و ۶۶ نماد در صف فروش قرار دارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید