سلتوس 2022 کراس اوور اقتصادی کیا با چهره ای جذاب و تهاجمی/ تصاویر

    کد خبر :813216

شرکت کیاموتورز به تازگی از نسخه 2022 کراس اوور اقتصادی خود یعنی سلتوس رونمایی کرد. مدلی که چهره بهبودیافته پیدا کرده و از مشخصات فنی بهتری نسبت به مدل پیشین برخوردار است.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار–شرکت کیا کراس اوور سلتوس را در مدل ۲۰۲۱ به بازار آمریکا عرضه کرد، اما این خودروساز کره‌ای طی همین مدت کوتاه برای رقابت بهتر تغییراتی را برای مدل ۲۰۲۲ آن در نظر گرفت.

کیا سلتوس ۲۰۲۲ اکنون از نشان‌های جدید کیا بهره می‌برد و البته مشتریان می‌توانند نسخه نایت فال ادیشن این کراس اوور شیک را نیز سفارش دهند. همچنین شرکت کیا موتور ۱.۶ لیتری توربو مدل سلتوس S نیز حذف کرده است.

مشتریان برای خرید نسخه سفارشی نایت فال ادیشن کیا سلتوس ۲۰۲۲ باید حدود ۲۷ هزار و ۸۶۵ دلار پرداخت کنند که البته این نسخه به تغییراتی در بدنه و کابین مجهز شده است. این خودرو از جلوپنجره تیره، رینگ‌های ۱۸ اینچی مشکی مات، ریل‌های سقف سیاه و رکاب‌های جانبی سیاه بهره خواهد بود.

نسخه نایت فال ادیشن به عنوان ارزان‌ترین تریم خانواده با موتور ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری توربو و گیربکس ۷ سرعت دوکلاچه محسوب می‌شود. هرچند این نسخه نسبت به تریم قبلی S توربو حدود ۱۱۰۰ گران‌تر است. تریم S توربو از تجهیزات استاندارد مشابهی با نایت فال ادیشن بهره می‌برد.

سلتوس 2022

 

حذف نشان مربوط به تریم خودرو از عقب به عنوان یکی دیگر از تغییرات سلتوس ۲۰۲۲ محسوب می‌شود. لوگو جدید کیا که اکنون بسیار لوکس‌تر از قبل شده در این خودرو خودنمایی می‌کند. اضافه شدن ترمز اضطراری خودکار و دستیار حفظ خودرو بین خطوط به شکل استاندارد از سایر بخش‌های ارتقا پیدا کرده این کراس اوور شیک کره‌ای به شمار می‌رود.

همچنین مشتریانی که خواهان این نسخه سفارشی با موتور توربو و سامانه چهارچرخ محرک نیستند می‌توانند نسخه مجهز به موتور ۲ لیتری با قدرت ۱۴۶ اسب بخار این کراس اوور سفارش دهند. در حال حاضر زمان عرضه این خودرو به بازار آمریکا مشخص نشده است.

منبع

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید