سقف وام خرید مسکن برای زوجین ۴۸۰ میلیون تومان شد

    کد خبر :890148
سقف وام خرید مسکن برای زوجین ۴۸۰ میلیون تومان شد

آقای محمدحسن علمداری می‌گوید: در تهران سقف وام خرید مسکن به شکل انفرادی ۲۰۰ میلیون تومان و زوجین ۴۰۰ میلیون تومان است. در صورتیکه متقاضیان دارای امتیاز حساب صندوق پس‌انداز مسکن یکم باشند می‌توانند از سقف‌های تسهیلاتی متناسب در قالب انفرادی و زوجین و بر اساس شهر محل سکونت خود بهره‌مند شوند.

تسهیلات خرید برای مسکن در مراکز استان‌ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت به شکل انفرادی ۱۶۰ میلیون تومان و زوجین ۳۲۰ میلیون تومان، انفردی سایر شهرها ۱۲۰ میلیون تومان و زوجین ۲۴۰ میلیون تومان به علاوه ۸۰ میلیون تومان جعاله پرداخت می‌شود.

سقف تسهیلات صندوق پس‌انداز مسکن یکم برای متقاضیان شهرهای تهران، شهرجدید پرند، اندیشه و پردیس به صورت انفرادی مبلغ ۸۰ میلیون تومان و برای زوجین مبلغ ۱۶۰ میلیون تومان است که این سقف تسهیلات برای متقاضیان در مراکز استان‌ها، شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و شهرهای فولادشهر، بهارستان و صدرا ۶۰ میلیون تومان (درقالب انفرادی) و ۱۲۰ میلیون تومان در قالب زوجین است.

سقف تسهیلات صندوق یکم در سایر مناطق شهری برای انفرادی۴۰ میلیون تومان و زوجین۸۰ میلیون تومان تعیین شده است، نرخ سود تسهیلات صندوق یکم برای متقاضیان در مناطق بافت فرسوده شهری ۶ درصد و در خارج مناطق بافت فرسوده شهری ۸ درصد است. نامبردگان می‌توانند در صورت تمایل تا سقف تسهیلات اعلامی به شرح بالا از محل اوراق ممتاز بهره‌مند شوند که در آن صورت نرخ سود تسهیلات از محل اوراق ممتاز برای استفاده در مناطق بافت فرسوده شهری ۱۶ درصد و خارج از مناطق بافت فرسوده شهری ۱۷.۵ درصد است.

باشگاه خبرنگاران جوان

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید