سعید معروف از آمریکا به ایران برنگشت

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۸ ۱۵:۳۲
    کد خبر :575732

سرپرست تیم ملی والیبال ایران در مورد دلیل بازنگشتن معروف و رضایی گفت: موضوع خاصی وجود ندارد و تنها برای گذراندن تعطیلات خود چند روزی دیرتر به ایران باز می‌گردند. همه این بازیکنان ۷ – ۸ روز مرخصی دارند و می‌توانند در اختیاز خود باشند.

بازنگشتن کاپیتان و ستاره تیم ملی همراه بازیکنان ملی پوش والیبال از آمریکا ، شایعاتی در فضای مجازی ایجاد کرد اما سرپرست تیم ملی والیبال ایران در مورد دلیل بازنگشتن سعید معروف و سعید رضایی با تیم ملی به ایران، صحبت کرد.
ورزشی، تیم ملی والیبال ایران شب گذشته در سه گروه و با سه پرواز در حالی وارد تهران شد که نفراتی، چون سعید معروف (کاپیتان تیم ملی) و سعید رضایی (مربی تیم ملی) به همراه سایر نفرات از آمریکا به ایران نیامدند و قرار است چند روز بعد به ایران باز گردند. همین موضوع باعث شد که شایعاتی در فضای مجازی شکل بگیرد .
امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی والیبال ایران در مورد دلیل بازنگشتن معروف و رضایی گفت: موضوع خاصی وجود ندارد و تنها برای گذراندن تعطیلات خود چند روزی دیرتر به ایران باز می‌گردند. همه این بازیکنان ۷ – ۸ روز مرخصی دارند و می‌توانند در اختیاز خود باشند. او در پاسخ به این سوال که اردو‌های تیم ملی از چند روز دیگر آغاز می‌شود و آیا این نفرات از شروع اردو‌ها با تیم ملی هستند؟ توضیح داد: دقیقاً تمرینات ما از ۶ روز دیگر آغاز می‌شود و همه نفرات با آغاز اردو‌ها کنار تیم ملی خواهند بود.

خوش‌خبر هم‌چنین در پاسخ به این سوال که آیا دلیل نتیجه نگرفتن تیم ملی والیبال ایران در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها را می‌توان خستگی بازیکنان دانست؟ گفت: این‌طور که می‌گویند نیست. در مرحله نهایی ۶ تیمی که حضور پیدا می‌کنند با همه توان می‌آیند، نقاط قوت و ضعف خود را برطرف می‌کنند، چون جای اشتباه وجود ندارد و گاهاً تیم‌ها با یک باخت حذف می‌شوند. ما در این مرحله متاسفانه مقابل لهستان خوب بازی نکردیم، اما همان‌طور که دیدید مقابل برزیل بهترین عملکرد را داشتیم. البته لهستان برزیل را در این مرحله دوبار شکست داد که نشان می‌دهد این تیم یکی از قدرت‌های لیگ ملت‌ها بود.
به گزارش تابناک،خوش‌خبر درباره آخرین مصاحبه کولاکوویچ که گفته بود در فرودگاه شیکاگو مشکلی پیش نیامد، تصریح کرد: این صحبت کولاکوویچ درست است. زمانی که آن‌ها وارد آمریکا شدند به راحتی از فرودگاه خارج شده بودند و این مشکل برای پرواز ما پیش آمد. ناراحتی او از این بود که یک سایت لهستانی مصاحبه سال گذشته او را به اشتباه منتشر کرده بود و او تنها این موضوع را تکذیب کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید