سری گلکسی A 2022 سامسونگ 26 اسفند معرفی می شوند

    کد خبر :895450

اگرچه بیش‌ترین میزان تبلیغات سامسونگ در طول هر سال متعلق به سری گلکسی S است؛ اما مدل‌های اقتصادی و میان‌رده سری گلکسی A همواره پرفروش‌ترین اسمارت‌فون‌های برند کره‌ای به‌شمار می‌روند.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_طی مدت چند هفته گذشته همواره شاهد درز شایعات و گواهینامه‌های مختلف آژانس‌های رگولاتوری برای دستگاه‌های آینده سامسونگ با اسامی گلکسی A33، گلکسی A53 و گلکسی A73 بوده‌ایم؛ موضوعی که به معرفی این گجت‌ها در آینده‌ای نزدیک اشاره دارد.

روز گذشته شرکت سامسونگ بالاخره به زمان معرفی اسمارت‌فون‌های جدید سری گلکسی A در سال 2022 اشاره کرد. یک خبرچین مشهور حوزه صنعت با شناسه evleaks، پوستر تبلیغاتی مربوط به رویداد معرفی هندست‌های آینده سری گلکسی A سامسونگ را در توئیتر به اشتراک گذاشت.

به‌نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ قصد دارد تا ضمن برگزاری یک رویداد در روز پنج‌شنبه 17 مارس (26 اسفند ماه) از گوشی‌های جدید سری گلکسی A در بستر وبسایت Samsung.com رونمایی کند.

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که در سال گذشته نیز اسمارت‌فون‌های سامسونگ گلکسی A52 و گلکسی A72 طی روز 17 مارس روانه بازارهای جهانی شدند. این پوستر فاقد هرگونه نکته برجسته و مستقیم در رابطه با گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ طی سال 2022 است؛ اما در عوض از ابزارهای گرافیکی ظریف طراحی بهره گرفته است. با توجه به تیزرهای کلیپ‌پارت روی پوستر می‌توان استنباط کرد که صفحه‌نمایش و دوربین بهبودیافته نسبت به مدل‌های نسل قبلی، بهبود قابلیت‌های عکاسی در نور کم و مقاومت در برابر نفوذ آب از جمله ویژگی‌های برجسته مدل‌های جدید سری گلکسی A در سال 2022 به‌شمار می‌روند.

از آنجا که سامسونگ گلکسی A33، گلکسی A53 و گلکسی A73 برجسته‌ترین هندست‌های قابل معرفی طی رویداد امسال کمپانی به‌شمار می‌روند؛ در نتیجه غول کره‌ای تصمیم گرفت تا طی هفته گذشته و در سکوت خبری از مدل‌های پایین‌رده سری گلکسی A با اسامی گلکسی A13 و گلکسی A23 رونمایی کند. علیرغم اینکه 2 هندست فوق جزو مدل‌های پایین‌رده سامسونگ محسوب می‌شوند؛ اما امکانات فراوانی را در اختیار کاربران دچار محدودیت‌های بودجه‌ای قرار می‌دهند.

هر 2 هندست گلکسی A13 و گلکسی A23 سامسونگ با وجود پوشش محافظ گوریلا گلس 5 روی نمایشگر جلویی از دوام مضاعفی برخوردار هستند. این پوشش محافظ پیش‌تر در اسمارت‌فون گلکسی نوت 9 نیز مورد استفاده قرار گرفته است. باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با شارژدهی طولانی، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع‌تر با توان 25 وات (همانند مدل پرچم‌دار گلکسی S22) و دوربین‌های ارتقایافته سایر ویژگی‌های این هندست‌ها را تشکیل می‌دهند. جهت مقایسه جالب است بدانید که مدل‌های سال گذشته موسوم به گلکسی A12 و گلکسی A22 از فناوری شارژ 15 واتی پشتیبانی می‌کنند.

با توجه به بهره‌مندی مدل‌های پایین‌رده امسال سامسونگ از امکانات فراوان، یقینا جالب خواهد بود که ببینیم هندست‌های میان‌رده این شرکت در سال 2022 چه امکانات جالب یا ویژه‌ای را در اختیار کاربران قرار خواهند داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید