رنو تالیانت؛ نسخه جدید ال نود و سیمبل با زبان طراحی جدید معرفی شد+ تصاویر

  • خودرو
  • یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ ۱۶:۴۲
    کد خبر :793203

شرکت رنو به تازگی نمونه ریبرند داچیا لوگان را تحت عنوان تالیانت (Taliant) رونمایی کرد. خودرویی که به عنوان سدان کامپکت شناخته شده و از طراحی جذاب و به روز برخوردار است. معماری این خودرو دقیقا همان داچیا Logan است.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– شرکت رنو در واقع Taliant را جایگزینی برای Symbol در نظر گرفته که ابعادی کوچک داشته و زبان طراحی تازه هم به آن بخشیده شده است. البته از تفاوت‌های میان Taliant و لوگان داچیا، طراحی چراغ جلو بوده و این امر به سادگی تشخیص محصول رنو را نسبت به این نسخه ساده می‌سازد.

از سال 1999 تاکنون سیمبول توسط رنو به تولید می‌رسد که در واقع نسل دوم Clio هم تلقی می‌شود. رنو سیمبل در حقیقت یک Talisman کوچک بوده که رنو آن را برای بازارهای آسیایی و اروپا در نظر گرفته و با قیمتی اقتصادی عرضه می‌کند. در واقع باید Taliant جدید را یک داچیا لوگا بهبودیافته به حساب آورد که عمده تغییرات نیز به بخش جلوپنجره و چراغ مربوط می‌شود.

چراغ‌های C شکل رنو در نسل جدید طراحی جذابی به محصولات این شرکت فرانسوی بخشیده، از این رو مدتیست که شاهد استفاده چنین سبک طراحی در خودروهای رنو هستیم. تصاویری از کابین داخلی این خودرو در دست نیست و احتمالا رنو براساس آن کراس اوور و شاسی بلندی عرضه خواهد کرد.

جزئیاتی درباره بخش فنی ارائه نشد و احتمالا پیشرانه سه سیلندر و غیردیزلی در کار است. احتمال دارد مدل توربوشارژ و تنفس طبیعی با 100 اسب بخار قدرت در راه باشد. رنو ترکیه قصد دارد Taliant را تا اواسط سال 2021 راهی بازار کند. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

منبع

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید