اعتراض متقاضیان به طرح فروش بهمن موتور/ سایت فروش دیگنیتی باز نشده بسته شد

    کد خبر :868118

امروز دوشنبه پانزدهم آذر ماه از ساعت ۱۰ صبح طرح فروش فوری خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی شرکت بهمن موتور با زمان تحویل هفته آخر دی ماه ۱۴۰۰ به صورت آنلاین در سامانه این شرکت آغاز شد ولیکن در کسری از زمان ظرفیت فروش این خودرو ها تکمیل و سایت فروش بسته شد.

طبق اعلام قبلی قرار بود سایت فروش تا زمان تکیمل ظرفیت و یا تا ساعت 16 امروز باز باشد ولیکن به دلیل تقاضای بسیار زیاد در همان لحظات اولیه بسته شد.

این رویه اعتراض و انتقاد های مختلف متقاضیان این خودرو ها در شبکه های اجتماعی را به دنبال داشت و بسیار از آنها خواستار شفاف سازی گروه بهمن در فرایند فروش خودروهایش شدند.

به اعتقاد آنها این خودرو ها به جای تحویل به مشتریان و مصرف کنندگان واقعی در نهایت از نمایندگی های فروش سر در خواهند آورد.

پس از این ماجرا پیج اینستاگرام بهمن موتور نیز در واکنشی عجیب به انتقاد های خریداران و فرار از پاسخگویی؛ بخش ارسال کامنت(نظرات) این صفحه را غیرفعال کرد.

یکی از متقاضیان در تماس با «بازتاب» گفت: به محض باز شدن سایت شروع به تکمیل خرید کردم ولی هر بار به دلیل بروز اشکال غیرعادی ثبت نام من ناتمام ماند تا اینکه ظرف چند دقیقه سایت کلا بسته شد.

وی افزود: تاکنون سه مرحله در طرح فروش بهمن موتور شرکت کردم و هر بار به دلایل مختلف و من جمله بسته شدن سریع سایت موفق به خرید نشدم.

در حال حاضر اختلاق قیمت بازار و کارخانه این خودرو ها به بیش از  350 میلیون تومان رسیده است و همین اختلاف قیمت باعث هجوم گسترده خریداران به وب سایت این شرکت شد.

یکی از نمایندگان بهمن موتور در تماس تلفنی قیمت نقدی و تحویل فوری دیگنیتی را یک میلیارد و دویست میلیون تومان اعلام کرد.

 

نمودار اختلاف قیمت خودروی دیگنیتی در بازار و کارخانه

 

نمودار اختلاف قیمت خودروی فیدلیتی 5 نفره در بازار و کارخانه

6
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. محسن گفت:
    موافقم ۱

    حالم از این همه زد و بند و تحقیر تو کشورم به هم می خوره

  2. مشتری گفت:
    موافقم ۱

    لااقل پیجتون رو باز می زاشتین چند تا فحش ابدار می دادم دلم خنک می شد

  3. حسین گفت:
    موافقم ۱

    اولا که سایت حدود ۱۰ دقیقه دیر باز شد
    من در همان لحظه باز شدن سایت فرم راظرف ۲ دقیقه پر کردم و با پیام “تعداد ثبت شده بیشتر از ظرفیت فروش است” مواجه شدم. خواستم رنگهای دیگر را امتحان کنم که دیگر سایت امکان دسترسی به ثبت فروش نداشت. یعنی تمامی رنگها به ناگه ظرف ۳ دقیقه اول فروخته شده بود. آیا این منطقی است؟!
    یا اینکه وقتی بین قیمت خودروساز و بازار اختلاف ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیونی هست، اصلا قرار نبوده و نیست که مردم عادی بتوانند ثبت نام کنند و چه بسا ارتباط تنگاتنگی بین شبکه دلالان بازار و خودروسازان وجود دارد و علیرغم سیاه بازی وااسفای قیمت دستوری و اختلاف قيمت با بازار از جانب خودروسازان، در پس پرده خود ذینفع این جریانند.
    آنچه برای فروش دیروز بهمن خودرو اتفاق افتاد (فروش ۳ دقیقه ای) از محالات است هر چند در همان ۳ دقیقه نیز ثبت نام با پیام مضحک “تعداد درخواست ثبت شده بیشتر از ظرفیت فروش در این طرح است” مواجه گرديد.

  4. محمد گفت:
    موافقم ۱

    سلام من در شیراز بخاطر سرعت بیشتر به یک کافی نت رفتم فیدلیتی در ظرف سی ثانیه تکمیل ظرفیت شد و در ثبت نام دیگنیتی با پیام خطاهای متعددی روبرو شدم و بعد ۴ دقیقه سایت بکل بسته شد . ای کاش مثل ایران خودرو و سایپا یک ثبت نام یک روزه انجام شود و تحت نظارت مراجع قانونی قرعه کشی انجام شود

  5. مریم.ق گفت:
    موافقم ۱

    حقیقتا در اینکه این فروش اینترنتی یک فروش دروغین و ساختگی است شکی نیست و اما پس پرده، به نظر من این یک نوعی فرار از پرداختهای قانونی این شرکت است. وقتی فروش را با قیمت حدودی ۸۰۰ ثبت نمایند به دنبال آن مالیات و حق بالاسری هایشان درصدی از این قیمت خواهد بود و هرچه قیمت فروش بیشتر باشد پرداختها نیز بیشتر می‌شود پس به نفع شرکت است که با یک برنامه طراحی شده و مضحک فروش را اینترنتی و با قیمت پایین جلوه دهد و از سوی دیگر تفاوت قیمت با بازار آزاد به جیب خودشان برود.

  6. اکبر گفت:

    سلام قیمت مزدا کارا فوق العاده بالاست دوما‌‌ دف ماشین زوزه و سروصدا داره و درب خودرو ریگلاژ نمیشه و ….ماشین با این همه عیب میدن دست مردم ۴۷۰ملیون درصورتی که ۳۵۰ملیون بیشتر نمی ارزه لطفاً بررسی کنید

دیدگاهتان را بنویسید