زیدان: باید به فینال سوپرکاپ فکر کنیم

  • ورزشی
  • جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸ ۱۵:۴۹
    کد خبر :672283

سرمربی رئال مادرید از پیروزی به همراه سیستم بکار گرفته شده در بازی مقابل والنسیا ابراز خوشحالی کرد.

در بازی مرحله نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا زین الدین زیدان ترجیح داد تیمش را با 5 هافبک روانه میدان کند که نتیجه مثبتی هم گرفت و با نتیجه 3 بر یک والنسیا را شکست داد.

سرمربی فرانسوی درباره استفاده از این سیستم گفت: این سیستم یکی از گزینه‌های ما بود. ایسکو و مودریچ در مرکز زمین برای حفظ و کنترل بهتر توپ تا هافبک‌ها و مدافعان کناری به خوبی در حرکت باشند. خوب وارد بازی شدیم و همه برنامه‌های مان نیز به خوبی پیاده شد. خیلی خوشحال و راضی هستم چرا که تک تک بازیکنان، کاری که باید را به خوبی انجام دادند.

به گزارش ایلنا،او ادامه داد: این یک پیروزی بزرگ است و از دقیقه اول با همین هدف وارد میدان شدیم. تمام داشته‌های مان را در زمین گذاشتیم و نتیجه گرفتیم. یک پیروزی سزاوارانه و با کار و تلاش زیاد به دست آوردیم. حس بسیار خوبی دارم و حالا باید به فینال فکر کرد. از دقیقه اول تیم بهتر میدان بودیم و در نیمه دوم حتی بهتر هم شدیم. تنوع در حرکات مان زیاد بود و این نمایش برابر تیمی مثل والنسیا اصلا کار ساده ای نیست. در نهایت اما این یک نیمه نهایی بود و به برد در این بازی جام نمی دهند. باید استراحت کنیم و سپس تمرکز روی بازی نهایی.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید