ریزش سنگین بورس تهران / افت ۳۵ هزار و ۵۲۶ واحدی شاخص کل

    کد خبر :773944

بازار سهام امروز شنبه ۱۳ دی ماه را کاهشی آغاز کرد و در کمتر از دو ساعت شاخص کل با ۳۵ هزار و ۵۲۶ واحد افت در محدوده یک میلیون و ۳۶۲ هزار واحد قرار دارد.

در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۹:۵۸ شاخص کل با ۳۵ هزار و ۵۲۶ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۳۶۲ هزار واحد را روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۷۱۱۸ واحد کاهش به رقم ۴۵۶ هزار و ۵۹۰ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت ۵۰۲ هزار و ۶۸ معامله به ارزش ۳۵ میلیارد و ۹۰۹ میلیون ریال انجام داده‌اند.

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، معدنی و صنعتی گل گهر، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و پالایش نفت اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

فرابورس نیز با ۴۴۸ واحد کاهش رقم ۱۹ هزار و ۲۷۷ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۳۶۰ هزار و ۳۶۹ معامله انجام داده‌اند که ۱۸ میلیارد و ۵۰۷ میلیون ریال ارزش داشت.

به گزارش همشهری آنلاین، سنگ آهن گهر زمین، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، پتروشیمی زاگرس، سرمایه گذاری صبا تامین، سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات، سهامی ذوب آهن اصفهان و پتروشمی تندگویان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید