رویکرد جدید قوه قضائیه اثربخشی تلاش‌های مجلس را افزایش داده است

  • سیاسی
  • جمعه ۲۷ تیر ۱۳۹۹ ۱۴:۲۳
    کد خبر :731563

محمد حسین حسین زاده بحرینی نماینده ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای پول و اعتبار در نامه‌ای خطاب به آیت الله ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه بیان داشت: بخشنامه اخیر جنابعالی، آن بخش از شبکه بانکی کشور را که با پایبندی به مقررات و اخلاق حرفه ای، حامی و در کنار تولیدکنندگان بوده اند را در مسیر حمایت بیشتر از تولید کشور، مصمم‌تر خواهد کرد.

متن این نامه بدین شرح است:

حضرت آیت الله رئیسی
ریاست محترم قوه قضائیه

با سلام و احترام؛

برخود لازم می‌دانم به عنوان منتخب نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در شورای پول و اعتبار، از جنابعالی به خاطر بخشنامه ای که اخیرا صادر و محاکم قضایی را از صدور حکم به نفع بانک هایی که با تخطی از مصوبات شورای پول و اعتبار اقدام به اخذ سود و جرائم غیرمتعارف و بعضاً مرکب از مشتریان خود کرده یا می‌کنند، منع فرموده اید، سپاسگزاری کنم.

بی تردید، رویکرد جدید قوه محترم قضائیه، اثربخشی تلاش های مجلس شورای اسلامی، شورای پول و اعتبار و بانک مرکزی برای اصلاح نظام بانکی را افزایش داده و تولیدکنندگان کشور را که در شرایط سخت اقتصادی با غیرت دینی و ملی خود، چراغ تولید را روشن نگه داشته اند، دلگرم خواهد نمود. همچنین، بخشنامه اخیر جنابعالی، آن بخش از شبکه بانکی کشور را که با پایبندی به مقررات و اخلاق حرفه ای، حامی و در کنار تولیدکنندگان بوده اند را در مسیر حمایت بیشتر از تولید کشور، مصمم تر خواهد کرد.
دوام توفیقات حضرت عالی را آرزومندم.

منبع: فارس

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید