رونمایی از نسل جدید فولکس واگن ID.3/کوچک و مدرن

    کد خبر :979148
فولکس واگن ID.3

شرکت فولکس واگن به تازگی نسل جدید ID.3 را به عنوان خودرو برقی کوچک رونمایی کرد. این مدل نسل دوم بوده که از طراحی بیرونی بهبودیافته و متریال داخلی بهتر برخوردار است.

بازتاب-گذشته از آن فولکس یک گزینه رنگی جدید به نام سبز تیره زیتونی هم تدارک دیده که در کنار سایر رنگ‌ها تنوع قابل توجهی محسوب می‌شود. در سوی دیگر این شرکت سیستم سرگرمی داخلی را با آپدیتی همراه کرده که اطلاعات بیشتر و جدیدی ارائه می‌دهد.

فولکس واگن ID.3

شارژ ID.3 جدید ساده‌تر شده و Plug & Charge به عنوان یک عملکرد استاندارد گنجانده شده است. به محض وصل شدن کابل شارژ در ایستگاه، خود را احراز هویت می کند و فرآیند شارژ را شروع می‌شود. یک برنامه‌ریز مسیر خودروی الکتریکی نیز گنجانده شده که توقف‌های شارژ را محاسبه می‌کند تا اطمینان حاصل شود که می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن به مقصد برسید. این شامل ارزیابی اطلاعات ترافیک و ظرفیت ایستگاه‌های شارژ است.

 EV جدید دارای تنظیمات موتور و باتری مشابه با آخرین مدل  بوده و 201 اسب بخاری داشته و با یک بار شارژ بیش از 400 کیلومتر می‌پیماید. البته نسخه‌ای با باتری 58 کیلووات ساعتی چنین بردی داشته و مدل 77 کیلووات ساعتی بیش از 500 کیلومتر است.

فولکس واگن ID.3

تولید ID.3 از اواخر سال جاری یعنی پاییز آغاز خواهد شد و در سال 2024 عرضه می‌شود. قیمت و تاریخ دقیق عرضه رسما اعلام نشد. فولکس واگن در نظر دارد تولید را در بریتانیا و آلمان آغاز کند. فولکس همچنین افزود تا سال 2026 بیش از 10 مدل اتومبیل الکتریکی همچون ID.3 را در بازار عرضه می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید